wtorek, 28 lutego 2023

Gra kolorów - odsłona 2

Dzisiaj ciąg dalszy haftowanego obrazka z Kalendarza przyrody - Styczeń.

Dla przypomnienia. ostatnia fotka przedstawiała koniec pierwszego tygodnia haftowania - pisałam TUTAJ.


Zrobił mi się mały poślizg, bo w końcówce krótkiego miesiąca zbiegły się wpisy o pracach do zabaw, a nie chciałam łączyć tematów.
To teraz o tym, co przybyło w minionym tygodniu 


Tym razem, podczas wyszywania, słuchałam audiobooka - kolejnej książki Remigiusza Mroza - Wybaczam ci.

Jeszcze tylko ten biały fragment chmurki i niemal połowa obrazka gotowa.


Za ok. tydzień ciąg dalszy.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten wzór podoba, w ogóle lubię serie - szukam na Pintereście, ale jakoś nie mogę go znaleźć. Bardzo jestem ciekawa całości i oczywiście reszty obrazków :)
    Pozdrawiam
    Gaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaba - miło mi Cię gościć. :)
      Gdzie mogę Ciebie odwiedzić?
      Ja nie mogę znaleźć pozostałych miesięcy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zapowiada się ładny obrazek. Jestem ciekawa jak będzie wyglądała całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko - dziękuję :)
      Celowo nie pokazuję całości. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo fajny i szalenie oryginalny obrazek! Czekam na kolejne odsłony tego kalendarza :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Też uważam, że ten obrazek jest oryginalny, dlatego wpadł mi w oko i przymusił do wyszycia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Masz tempo. Bardzo fajny haft się szykuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Przy słuchaniu audiobooka ciekawej książki krzyżyków szybko przybywa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. A mnie audiobooki usypiają, lubię jednak sama tekst śledzić wzrokiem.

      Usuń
    3. Leacathy - słuchając audiobooka podczas haftowania nie ma siły by usnąć. Sprawdzone. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. No ciekawe, ciekawe co to będzie. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, to będzie bardzo ciekawa ,praca- już mi się podoba, a jak będzie skończona to na pewno będzie zachwycać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Mam taką nadzieję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Bardzo ładnie obrazek się zapowiada, Splociku.
    Pozdrawiam serdecznie - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się cudny obrazek, choć tak po prawdzie trochę mi przypomina wzory norweskie za którymi nie przepadam. Ale jak widzę ma długie przejścia kolorostyczne które lubię wyszywać. Jednym słowem i wilk syty i owca cała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Przyznam, że bardzo fajnie mi się haftuje ten obrazek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Coraz bardziej interesująco. Wygląda jak ilustracje w którejś z książek z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś ciekawy wzór I haft wychodzi pięknie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      To raczej ten wzór wybrał mnie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń