sobota, 25 lutego 2023

Wielkanocnie w lutym

Na początek mała prośba - zaglądajcie u siebie, proszę, do komentarzy w spamie, bo zauważyłam, że moje komentarze u Was nie wszystkie pojawiają się, nawet po Waszym moderowaniu.
Nie chciałabym, byście myślały, że nie zostawiam u Was komentarzy - czasami wracam i widzę, że komentarze dodane po mnie pojawiają się, a moich nie ma.

Na razie w zabawie wielkanocnej Pascha 2022-2023 królują u mnie zakładki, jak w kilku innych zabawach. 

Powstała kolejna zakładka z wzorkiem, który kojarzy się z Wielkanocą.


Nie mogło się obyć bez literek i to już staje się u mnie tradycją, że napis z tyłu zakładki jest obowiązkowy.


Takich kolorowych zajączków w zestawie jest jeszcze trzy i być może powstaną zakładki z następnymi wzorkami.


Zakładkę posyłam do zabawy u The Primitive Moon


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

40 komentarzy:

  1. A to się jakaś Książka ucieszy!!!🙂
    Nie mówiąc o Czytelniczce!🤗
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - mam taka nadzieję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zaglądam teraz do SPAMU codziennie i publikuję jak tam się znajdzie jakiś komentarz znanych mi osób. Zakładka jak zawsze super i już Wiem co należy zrobić aby wyszyć napis. Do Ciebie tylko małe pytanko. Ile kanwy odcinacz na taką zakładkę w cm ????? . Bo ja też mam świra na punkcie zakładek a napisów jeszcze nie haftowałam :-)
    Fajny ten zajączek !! A przyznam się że typowo Wielkanocnej jeszcze nie wyszywałam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Za każdym razem znajduję w spamie kilka komentarzy.
      Kanwę odmierzam w zależności od wzoru.
      Jeśli wzór jest określony na zakładkę, to odliczam tyle, ile wynosi liczba krzyżyków po długości plus tyle samo na tył, plus po pół cm na zszycie na dole.
      Jeśli sama wybieram fragment z jakiegoś większego wzoru, to wybieram tak, by zmieścił się w ok. 70 krzyżyków w długości zakładki.
      Najczęściej moje zakładki mają 13-14 cm, styczniowa ma 15 cm.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna zakładka, z pewnością umili świąteczne czytanie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajaczek na zakładce uroczy, zakładka piekna , będzie więcej w tym stylu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam do spamu i wszystko opublikowałam, wiem , że do mnie zaglądasz ❤️. Przeurocza zakładka , może uda mi się kiedyś taką wykonać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo ładna wiosenna zakładeczka, Splociku.
    Spam przeglądam regularnie, bo ciągle ktoś tam wpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Niektóre osoby o tym nie wiedzą, więc warto od czasu do czasu o tym przypomnieć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Kolejna urocza zakładka! A Wielkanoc zbliża się i zbliża - chyba czas wyciągnąć świąteczne dekoracje.
    🦋

    OdpowiedzUsuń
  8. ale radosny jajowy zajączek;) śliczna zakładka:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny hafcik i fajny pomysł z tym napisem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo - dziękuję :)
      Napisy wprowadziłam już jakiś czas temu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Rety dzięki. Zajrzałam do spamu a tam ponad 48 komentarzy. jakoś tam nie zaglądałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio - sama widzisz, że trzeba tam zaglądać częściej :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Bardzo miły i optymistyczny zajączek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zakładka!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Prosty wzorek, a zakładka sztos. Liczy się pomysł i dobre wykonanie.
    Do spamu staram się zaglądać, bo zdaje się i Twoje komentarze tam były.
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fajny kolorowy zajączek i świetna zakładka:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo słodki zajączek. Zakładka wyszła Ci uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I kolejna śliczna zakładka z uroczym zajączkiem :)

    OdpowiedzUsuń