wtorek, 7 marca 2023

Moja dekoracja nr 3 - bukiet origami

W tym miesiącu, do zabawy Małe Dekoracje, wykonałam dekorację również w wersji papierowej.

Dwa lata temu, w ramach zabawy Rękodzieło i przysłowia, wykonałam kusudamę, czyli ozdobną kulę z papierowych kwiatów wykonanych techniką origami - pisałam TUTAJ
Kusudama wyglądała tak:


Spodobały mi się te kwiatki i postanowiłam wykonać tym razem nie kulę, a bukiet, który stanowi marcową dekorację nie tylko z okazji Dnia Kobiet.

Przy okazji, życzę Wszystkim Kobietom, by każdy dzień był pozbawiony trosk i przynosił tylko radość.


W wazoniku z granatowego szkła, bukiecik zdobi kącik z małym białym stolikiem.
Później pewnie dorobię brakujące kwiaty i zrobię kolejną kusudamę. 


Środki kwiatków wykończyłam guziczkami.
Kwiatki różowe i żółte mają środki z niebieskich guziczków, zaś kwiatki niebieskie mają środki z guziczków żółtych.
Przyklejając guziczki nawet nie myślałam, że one tak fajnie będą tam wyglądać. 


Jeszcze przymiarka do innej serwetki.


05 kwietnia pojawi się galeria prac zgłoszonych w marcu.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Uroczy, delikatny bukiecik.Ja jestem niepapierowa,anty talencie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Nie zawsze robię coś papierowego (chyba, że kartki), ale czasami robię taka odskocznię.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Też kiedyś dawno robiłam kusudamę, ale jakoś mnie ona nie zachwyciła i dlatego powstała tylko jedna!!Ale w życiu bym nie wpadła że można też zrobić pojedyncze kwiatki i wsadzić je do wazonu.
    Świetne są i przez jakiś czas będą na pewno zdobić Twój dom !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja zrobiłam trzy kusudamy, ale u mnie została ta jedna, którą pokazałam na początku.
      Chciałam zrobić je ciut inaczej, ale to może innym razem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda ten bukiecik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiecik, a guziczki świetnie ozdobiły środki kwiatów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Mnie też spodobały się te środki z guziczków. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękny bukiecik i do tego własnoręczni zrobiony. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wiosenny bukiecik, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny bukiecik kwiatków, a guziczki dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny bukiet. Pozdrawiam Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bukiecik! Dawno temu próbowałam origami, ale chyba mi to niezbyt wychodziło, bo utkwiły mi w pamięci tylko żurawie 🙈 Uściski 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Niektóre origami nie wychodziły mi, ale kilka zaliczyłam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Jaki śliczny bukiecik. Przesyłam linka do mojej marcowej dekoracji. http://gosiazoltek.blogspot.com/2023/03/mae-dekoracje-marzec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      To zgłoszenie powinnaś zamieścić pod wpisem z galerią lutową, tam na czerwono jest napisane.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Hehe, na studiach robiłam kusudamę z kółek - oj, pracochłonne to było, ale efekt super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - kusudamy można robić na kilka sposobów, ale czasami warto poświęcić czas. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Pracochłonne ozdoby, ale jakie piękne:) wiem, bo próbowałam, ale wyszły tak pokracznie, że nawet nie pokazywałam ich na blogu:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Moje pierwsze składanki poszły do kosza, ale uparta jestem czasami, więc powstawały kolejne, aż się udało.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń