piątek, 3 marca 2023

Choinka 2023 - marzec

Powstała trzecia z kolei zakładka w zabawie Choinka 2023

W poprzednich dwóch latach tej choinkowej zabawy powstawały domki (o nich pisałam TUTAJ oraz TUTAJ), a ten rok przeznaczyłam na wykonanie dwunastu świątecznych zakładek.
Zatem przygotujcie się na choinkowe zakładki w mojej wersji.

Dzisiaj zakładka ze śnieżynkami, tak przekornie do meteorologicznej wiosny, która rozpoczęła się 1 Marca. 


Tradycyjnie, z drugiej strony pojawił się napis, ot taka myśl przyszła mi do głowy. :)))


Prosty wzorek, więc haftowało się szybko i przyjemnie. 


Zakładkę posyłam do zabawy u Xgalaktyki i biegnę nakarmić żabkę.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

34 komentarze:

  1. Cudna zakładka :-) Lubię gwiazdkowe motywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super śnieżynkowa zakładka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, piękne snieżynki i piekna zakładka wyszła.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Splociku jesteś szybsza niż błyskawica, ja nawet jeszcze nie pomyślałam nad wzorkiem do marcowej choinki😄
    Zakładka iście zimowa w piękne gwiazdki i sentencja bardzo trafna na zimowy śnieżny wieczór z książką:)
    Pozdrawiam słonecznie🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Wzór nie jest skomplikowany, więc wyszywało się szybko i przyjemnie. :)
      Sentencja wpadła mi do głowy w ostatnim momencie, bo napis miał być inny. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczna zakładka. Motyw śnieżynek bardzo ładny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już?! Ale masz tempo !!! Urocza zakladeczka 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny hafcik tych śnieżynek, ale jak dla mnie zakładka za krótka , ja swoje mam na ok. 18 cm jedna strona. No taki mam kaprys. Ale każdy wyszywa co lubi. Bardzo fajne będą te zakładki to jest świetny pomysł na zabawę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Moje zakładki razem z ogonkami mają ok. 23 - 25 cm.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. He, he, jak pasuje do tego co miałam dzis rano za oknem :)
    Urocza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Też rano miałam widok lekko zabielony. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Fantastyczna!! naprawdę bardzo mi sie podoba:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Splociku cudowna zakładka 🤩 Też miałam w tym miesiącu zrobić zakładkę, ale jakoś znów zabrałam się za babeczkę 🤪 Fajny patent z wstążeczką, może kiedyś wykorzystam 😉 Chiciałam taki podłużny jakby pompon, ale nie wiem jak to się zwie i jak to zrobić 🙈😁 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Zrobisz w następnym miesiącu.
      Ten pomponik nazywa się chwost i robiłam takie wcześniej, także w lutym.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Rzeczywiście, jest przy piórku, przegapiłam 🙈 dziękuję Ci za nazwę 😀 Pozdrawiam

      Usuń
    3. Jeanette - proszę bardzo :)
      Czasami bywa, że coś się przeoczy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Bo kiedy pada śnieg, to pod pledem, z kawą lub ciepłą herbatką i TAKĄ zakładką jakże miło płynie czas z dobrą książką :-)
    Moc pozdrowień dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z nitką - dziękuję :)
      Masz rację, dokładnie tak. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Wybierasz wzory, które też chcę w końcu wyhaftować :) Super Ci wychodzą zakładki. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      No to czekam na Twoje wykonania tych wzorów. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Świetny haft Splociku !
    Bardzo podoba mi się pomysł na zimowe zakładki,
    na każdy śnieżny wieczór...przy światełkach z choinki :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    K.




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Tak właśnie pomyślałam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Każdy zimowy wieczór z książką i taką cudowną zakładeczką
    musi być wspaniały Splociku. Super pomysł miałaś z tymi zimowymi umilaczami lektury.:) Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Tak mi ten pomysł wpadł zupełnie nieoczekiwanie i też myślę, że jest on całkiem dobry. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń