sobota, 20 stycznia 2024

Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024 - styczeń

W ramach zabaw wielkanocnych - Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024 powstała kartka i zakładka.
Tak się złożyło, że dzisiaj królują zające, ponieważ na kartce i na zakładce pojawiły się zwierzaczki.

Kartka, jak poprzednia, jest w kształcie jajka. 


Coś mi się zdaje, że przypomniałam sobie i polubiłam ten kształt - pewnie jeszcze pojawi się kartka jajowa. :)


Zakładka ma drugiego zajączka z czterech (pierwszy był TUTAJ), czyli będą jeszcze dwie. 


Słabe światło dzienne sprawia, że fotki jakieś mało ostre wychodzą. 


Tu może wyraźniej widać zajączka 


i myśl, która kołatała mi się w głowie w czasie haftowania.


Obie strony zakładki.


Kartkę i zakładkę posyłam do zabaw: 




- u The Primitive Moon 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace, a zajączki słodziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prace. Też podobają mi się karteczki w kształcie jaja, przecież jest teraz na nie czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Tak, czas najwyższy, by zdążyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne wielkanocne prace :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma kartki jako jajeczko jest urocza a zajączki zawsze mile oku,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zajączki zagościły na kartce i na zakładce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie hafciki śliczne :) Formę kartki chyba zgapię w tym roku ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Zgapiaj, ja też kiedyś zgapiłam od kogoś. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Zrobiłaś bardzo fajną kartkę, a zajączek z zakładki jest milusi :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace :) ten zajączek z zakładki często u mnie gości, bo szybciutko się go wyszywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kress_Ko - dziękuję :)
      Faktycznie szybko i przyjemnie się je wyszywa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Twoje hafty podziwiam niezmiennie;) śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo haftujesz.... piękne prace a zajączek uroczy 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      To lubię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Pomysłowa karteczka. Też kiedyś robiłam takie w kształcie jaja. Urocza zakładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Wow.... Ależ piękności. Karteczka jajo w moim guście. Zakładka urocza. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Przypomniałam sobie o tym kształcie kartek i mam ochotę trochę ich wykonać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Oryginalne - podobają mi się

    OdpowiedzUsuń