piątek, 15 stycznia 2021

Kartki według mapki - styczeń

Miała być jedna, a wyszły dwie. :)))
 
Tak fajnie wyszywało się te choineczki, że powstały cztery, z których dwie wykorzystałam do zrobienia kartek, a dwie przeznaczyłam na coś innego.
To jest choineczka pomniejszona względem oryginału, bo miałam takie małe skrawki kanwy i chciałam je jakoś wykorzystać.

Najpierw pomyślałam, że zrobię jedną, prostą kartkę według pierwszej mapki.
 

Ciut z bliska.

Jednak
postanowiłam zdobić jeszcze kartkę według drugiej mapki, bo powstało więcej choineczek.
 

Trochę bliżej.
Kwiatek, to dzieło nie moje, ale Ninki, która obdarowała mnie kiedyś garścią takich poinsecji.
 
 
Takie oto mapki Ania przedstawiła na styczeń w zabawie Kartki wg mapki cały rok 2021
 
 
Kolaż do zabawy u Ani.
 

 

30 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z tymi zadanymi mapkami; karteczki mają swój niepowtarzalny urok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - dziękuję :)
      Mapki są pomocne, szczególnie, gdy pomysłu brak.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo piękne, choinki malutkie są urocze, zabawa zaliczona.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki z hafcikami są piękne. Tobie udało się spełnić wszystkie wymagania do zabawy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizo - dziękuję :)
      Starałam się. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo fajne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki! Fajne, takie delikatne hafty :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczności. Nie mogę się napatrzeć na te choineczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśka - dziękuję :)
      One są takie proste :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Splociku, jakie cudne te kartki! Idealnie wpasowały się hafciki z choinką w ich kompozycję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Przypasowały mi takie jednokolorowe hafciki do tej mieszaniny wszystkiego, co zawarłam w kartkach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Śliczne i bardzo oryginale kartki :-) Urocze te choineczki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i pięknie wyszły- obie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetne hafciki z choinką, w sam raz na karteczki. Świetne są obie !! Cieszę że udało Ci się umieścić na nich wszystkie wytyczne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ponieważ kartek nie robię wiele, więc staram się ująć wszystkie wytyczne w jednej, której dotyczą.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Obie karteczki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne choineczki i świetnie karteczki z nimi zrobiłaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie karteczki wyszły świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zakątku pomysłów - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Fajne karteczki, hafciki małe, ale super oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft Patchwork - dziękuję :)
      Gdzieś mi umknął Twój komentarz, ale co się odwlecze, to nie uciecze. :)))
      Choć spóźniona bardzo, ale odpowiadam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń