środa, 26 lutego 2014

Pudełko box z okazji ślubu

Pudełko zrobiłam na prośbę koleżanki, która potrzebowała coś innego niż kartka Na Pamiątkę Ślubu.
Teraz już mogę o nim napisać.

Pudełko w całości.
Do wieczka "przypięta" jest pieczęć, która z jednej strony ma napisane imiona i datę ślubu, a druga strona... widoczna jest na następnej fotce.


Otwarte pudełko.
Za zawiązanymi skrzydełkami była schowana kaska.
Tu widać drugą stronę pieczęci.
Obrączki wykonałam szydełkiem ze złotych nici.


Po rozwiązaniu i wyjęciu kaski, ukazał się podpis ofiarodawców.
Pod obrazkiem Młodej Pary jest ukryty inny obrazek, którego nie mogłam pokazać.


Obrazki i tła znalazłam w sieci, szukając w tematyce ślubnej.
Po wpisywaniu do wyszukiwarki różnych określeń, pojawiało się tak wiele stron ze ślicznymi grafikami, że miałam problem z wyborem obrazków, a także z ustaleniem strony, do której dana grafika autorsko przynależy.

Już wiem, że pudełko bardzo spodobało się wszystkim oglądającym, a Młodej Parze szczególnie. :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Eriss266
    2014/02/27 08:33:53
    Oj nie wątpię, że się podobało. Jest o wiele bardziej ciekawe i niespotykane. Nie to co kartki z życzeniami, które można kupić w każdym niemalże sklepie. Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/02/28 08:24:59
    Eriss266 - właśnie to miało być coś ciekawszego, niż kartka i udało się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń