piątek, 10 października 2014

Kartka na okoliczność śubu

Coś się kończy i coś zaczyna.
Nie jest to najlepsze porównanie, ale tak mi się skojarzyło, bo dla mnie skończyło się życie ukochanej Suni, a dla mojej sąsiadki zaczęło się życie w nowej roli.

Dwa dni po pożegnaniu naszej psinki zajęłam się wyszywaniem kartki na okoliczność ślubu.
To pozwoliło zająć myśli czymś innym, ale było szalenie trudne.
Jednak skończyłam kartkę na czas, przekazałam z życzeniami i wiem, że trafiłam z kolorystyką,  kartka bardzo się spodobała.
Dziś jest już po uroczystości, więc o kartce mogę napisać, tym bardziej, że wcześniej nawet nie miałam ochoty na włączanie komputera, nie mówiąc o pisaniu.

Do wykonania kartki ślubnej wykorzystałam motyw wyhaftowany krzyżykami, który znalazłam w sieci szukając grafiki par ślubnych.
Przerobiłam ten motyw na szablon do haftu matematycznego i wyszyłam.

Wyszywałam na ozdobnym kartoniku z połyskiem.
Zastosowałam ciemne nici z kolorowymi połyskami.
Napisy - imiona i część daty zatuszowałam.


Kilka ujęć kartki


A teraz po kolei.






Kartkę łatwo można przekształcić i postawić lub powiesić jako obrazek.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    motylek73
    2014/10/10 16:20:03
    Kartka bardzo ladna, a mnie zawsze niezmiernie podoba sie to, jak starannie wykonane sa wszystkie Twoje prace. DOSKONALOSC.
    Tak to niestety w [zciu bywa, chwile radosci, chwile smutku, ot, zycie... zycie...

    Pozdrawiam cieplutko,
    Motylek
    -
    urszula97
    2014/10/10 20:58:41
    kartka prześliczna,cieszy mnie że Twoje ręce zaczynają powoli funkcjonować, życzę dalszego powrotu do zdrowia.
    -
    fusilla
    2014/10/11 15:09:44
    Powoli Twoje ręce odzyskują sprawność! To dobrze! :-)))
    Kartka śliczności!
    -
    Gość
    2014/10/12 00:59:43
    W życiu tak już jest że musi być gorzej żeby było lepiej,i teraz będzie już lepiej życzę Ci tego z całego serca,a kartka na ślub jest śliczna .
    Pozdrawiam.
    -
    splocik
    2014/10/15 13:36:55
    Motylku - dziękuję :)
    Bez przesady do doskonałości trochę mi brakuje, ale staram się wykonywać moje prace najlepiej jak w danym czasie jest to możliwe.
    Masz rację smutek przeplata się z radością - mam nadzieję, że w najbliższym czasie więcej będzie radości niż smutku.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/10/15 13:39:22
    Urszula97 - dziękuję :)
    Ja też cieszę się, że ręce dają mi cokolwiek porobótkować i dziękuję Tobie za życzenia zdrowia.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/10/15 13:41:31
    Fusilla - dziękuję :)
    Cieszę się, że ręce są sprawniejsze. Postaram się to utrzymać i nie przeholować z robótkami.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/10/15 13:44:48
    Gościu miły - dziękuję :)
    Nie wiem kto kryje się za tym numerem, ale jest mi miło, że kartka podoba się i dziękuję za życzenia tego lepszego.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2014/10/21 17:44:03
    Dobry wieczór!
    Bardzo lubię odwiedzać ten blog, ma Pani takie oryginalne prace i pomysły.Kartki są piękne.
    Mam pytanie : w 2010 roku zrobiła Pani cudne kartki z Mikołajem, skąd miała Pani taki wzór?
    Pozdrawiam.
    -
    splocik
    2014/10/22 15:35:17
    Gościu miły/ła - jest mi bardzo miło, że odwiedzasz mój blog :) Będzie mi milej, gdy podpiszesz się imieniem bądź nickiem i będziesz zwracać się do mnie w mniej oficjalnej formie.
    Mikołaja wyszyłam według wzoru napotkanego w necie na którejś stronie ze schematami do haftu matematycznego - wystarczy wyszukać haft matematyczny wzory świąteczne i pojawi się mnóstwo stron ze schematami.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2014/10/24 06:41:09
    Dzień dobry!
    Dziękuję za miłego gościa. Nie wiedziałam czy ten komentarz się ukaże, bo nie założyłam konta. Przekopałam bardzo dużo wzorów i nigdzie nie znalazłam tego Mikołaja. Może sama jakoś go narysuję.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Romana
    -
    splocik
    2014/10/24 19:14:28
    Romana - miło mi Cię gościć :) Puść do mnie mail, a postaram się w krótkim czasie podesłać Ci schemat.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń