niedziela, 14 grudnia 2014

Kartkowanie - sezon zamknięty

Będzie w tej notce (uprzedzam) sporo kartek, ale to już ostatnie, bo skończyłam wykonywanie kartek do wysłania i je wysłałam.

Poprzednio pisałam o kartkach matematycznych, a tym razem o kartkach 3D i kartkach scrapkach.

Bardzo przyjemnie wykonuje się kartki 3D i przyznam, że przy problemach z moimi łapkami, nie było to uciążliwe, ale najważniejsze, żeby nożyczki były ostre.









Pozostałe kartki scrapkowe.







Kartki scrapkowe z gwiazdką.




Kartki choineczki






1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.ee
    2014/12/14 14:11:12
    choinki niezmiennie mi się podobaja, a te 3d bardzo mnie zaciekawiły. czy robione są techniką którą znam, czy w jakis inny sposób.

    Anka
    -
    splocik
    2014/12/14 14:33:34
    Hrabino - miło mi, że podobają się Tobie moje kartki. :)
    Kartki 3D są znane w sieci i stamtąd zaczerpnęłam inspiracji. A metodę zapewne znasz, polega ona na naklejaniu warstwami coraz mniejszych elementów danego obrazka w taki sposób, by każda kolejna warstwa nie leżała bezpośrednio na poprzedniej. Dobrze nadaje się do tego piankowa taśma dwustronna.
    Twoja kartka dotarła do mnie wczoraj - ślicznie dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2014/12/15 16:39:14
    wszystkie są cudowne, takie ciepłe,cieszy mnie fakt że z kartkami poradziłaś sobie,troszke rączki funkcjonują i podziwiam za cierpliwość.
    -
    ABA
    2014/12/17 20:26:03
    Splociku do mnie dotarła ta śliczna druga kartka od góry. Oglądnęłam uważnie wszystkie Twoje karteczki i stwierdzam, że miałabym kłopot komu wysłać poszczególne, bo wszystkie urokliwe.
    ślę serdeczności.
    -
    hanula1950
    2014/12/19 15:04:22
    Jak na razie, dotarło do mnie 5 kartek, w tym jedna robiona ręcznie. Jest najładniejsza.
    Twoje są śliczne.
    -
    splocik
    2015/01/05 10:02:33
    Urszula97 - dziękuję :) Z kartkami zdążyłam na czas i rączki dały sobie radę :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/01/05 10:04:04
    ABA - dziękuję :) Miło mi, że Tobie podobają się moje kartki, ale matematycznym daleko do Twoich :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/01/05 10:05:50
    Hanula - dziękuję :)
    Ręcznie robione kartki są wyjątkowe, ale wszystkie kartki z życzeniami są cenne dla adresata.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń