sobota, 10 stycznia 2015

Nie liczą się lata, lecz data

W kalendarzu osobistym przewróciła się kolejna karta i mimo, że lat przybywa, to zawsze cieszę się z każdej serdeczności, którą co roku otrzymuję.
Nie liczą się lata, liczy się pamięć i serdeczność.

W tym roku przyleciało już kilka maili i SMS-ów, było kilka telefonów.
Dotarły także piękne kartki i jedna niespodzianka.

Niespodzianka od  Kasiek_tm wywołała uśmiech na moje twarzy, którego ostatnio jest niewiele.
Mam (na stronie z komentarzami) awatar żabki z kłębkiem włóczki, który dawno temu wykonała dla mnie pewna blogowiczka.

Kasiek wyszukała gdzieś obrazek żabki robiącej na drutach i wyszyła go dla mnie.



Kasiek - obrazek jest super i bardzo mi się podoba i za każdym razem, gdy na niego spojrzę, uśmiecham się...
Bardzo Ci dziękuję za tę małą, ogromną niespodziankę. :)

A to kartki, które do mnie dotarły w takiej kolejności, jak ustawione są fotki.





Bardzo, bardzo dziękuję za życzenia przysłane każdą z możliwych dróg.

Wszystkie życzenia są dla mnie bardzo ważne i niech się spełnią, choć nie zaprzeczę, że miło jest czytać życzenia z takich kartek trzymanych w ręku.

Bardzo dziękuję wszystkim za to, że nadal odwiedzają mnie w moich blogach i czasem wpiszą komentarz, mimo, że ja ostatnio mniej aktywna jestem w blogowisku.

Zapraszam na ciacho szarlotkowo-śmietankowe, a napój wedle życzenia. :)))


 

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    daga313
    2015/01/10 19:57:48
    Przyjmij również ode mnie najserdeczniejsze życzenia. Przede wszystkim zdrowia i ciągłej weny twórczej :)

    Zapraszam do mnie www.skladrekodziela.blox.pl
    Pozdrawiam
    -
    urszula97
    2015/01/10 21:19:53
    dziękuję, ciasto wygląda przepysznie, ja nadal świętuję i piekłam dla odmiany ze śliwkami ,
    -
    daga313
    2015/01/11 10:28:53
    Dodaję Twojego bloga do ulubionych, żebym mogła na bieżąco odwiedzać i podziwiać :)
    -
    kasiek_tm
    2015/01/11 11:31:50
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :-) A żabka niech zawsze przywołuje uśmiech :-)
    -
    hrabina.ee
    2015/01/11 12:35:04
    Dużo radości, dobrych dni, które przywrócą Ci uśmiech, zdrowia, aby pozwoliło Ci robótkować i niekończącej się przyjemności z ogrodu, pracy i odpoczynku w nim(wszak nowy sezon zbliża się!)

    Pozdrawiam i ściskam serdecznie
    Anka
    -
    splocik
    2015/01/11 14:24:46
    Daga313 - dziękuję za życzenia :)
    Dziękuję za informację o dodaniu blogu do ulubionych. Uczynię to samo.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/01/11 14:26:16
    Urszula97 - ciastko jest pyszne, przygotuję notkę na temat jego wykonania.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/01/11 14:26:47
    Kasiek_tm - dziękuję :) Żabka zawsze będzie na widoku, by uśmiech przywoływać.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/01/11 14:27:19
    Hrabino - dziękuję :) Niech spełniają się te życzenia, bo w ogródku nigdy pracy nie brakuje, a za robótkowaniem (szczególnie na drutach) też już bardzo tęsknię.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń