wtorek, 4 lipca 2017

Te nie krzyżyki są całkiem fajne

Wcześniej już wspominałam, że w ramach przerywnika ogrodnika, wykonałam hafciki nie krzyżykami, ale w inny sposób.

Chociaż zawsze pisałam, że nie lubię kreskowania (konturowania) na haftach krzyżykowych, to muszę przyznać, że te kreseczki zadziałały jak narkotyk.

Wyszyłam dwa kwadraciki i szybko je zagospodarowałam.
Ostatnio zrobiłam zwykłe, proste poduszeczki, a teraz znów pokusiłam się o uszycie takiej krzywej. :))) 
Kilka lat temu takich krzywych wykonałam kilka - fajna zabawa z tym krzywym zszywaniem. :)))






Po wyszyciu dwóch kwadracików, których nie zdążyłam sfotografować przed zszyciem w poduszeczkę, z rozpędu wyszyłam jeszcze jeden kwadracik.



Kiedy po wyszyciu, tak przyglądałam się temu, co widać na kanwie, doszłam do wniosku, że warto dodać coś w te puste kółka.
Zrobiłam więc drugi taki sam z małymi dodatkami, co dało taki efekt, jak poniżej.



A różnicę widać na wspólnej fotce.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: Elżusia, *.chomiczowka.waw.pl
    2017/07/04 13:07:42
    Bardzo lubię ten rodzaj haftu,jest taki lekki i delikatny.Śliczne poduszeczki!
    Pozdrawiam serdecznie.
    -
    urszula97
    2017/07/04 13:35:40
    piękne i takie hafciki,wykorzystanie ich pomysłowe,Twoje udoskonalenia hafciarskie są zawsze in plus,
    -
    splocik
    2017/07/04 14:03:37
    Elżusia - dziękuję :)
    To prawda, ten rodzaj haftu sprawia wrażenie lekkości.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/07/04 14:09:11
    Urszula97 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: , *.hfc.comcastbusiness.net
    2017/07/05 17:40:03
    No wlasnie, kilka lat temu taki szal na biscornu a teraz malo ich widac na blogach.
    Takie delikatne kreseczki na plotnie BARDZO mi sie podobaja, wlasnie dzieki temu wrazeniu lekkosci. Ladniutkie cacuszka stworzylas!
    A ja czas poswiecam na robienie dzemow i malowanie - robotki leza odlogiem, az minie ten "goracy" czas.
    Pozdrawiam goraco,
    Motylek
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2017/07/05 17:43:49
    Splociku śliczne poduszeczki. Ja osobiście uwielbiam ten rodzaj haftu. Własnie przymierzam się do czegoś większego, własnie z tłem w wykonanaym bacstitch - em
    -
    Gość: skrawek tęczy, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/07/05 18:28:51
    Ciekawe hafciki i pomysłowo je wykorzystałaś! Pozdrawiam cieplutko:)
    -
    splocik
    2017/07/05 19:46:37
    Motylku - dziękuję :)
    Ja tak mam (czasami tak nie mam), że jak jest szał, to ja nie chcę tego czegoś, a jak szał minie, to ja wtedy chcę to mieć. :)))
    BARDZO mi miło, że Ci się podobają :)))
    Ja próbuję godzić jedno z drugim i trzecim... jakoś mi się udaje.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/07/05 19:49:24
    Ninko - dziękuję :)
    To na razie jedna poduszeczka o dwóch obliczach.
    Następne, nie wiem, czy będą tego typu czy proste... czas pokaże.
    Też myślę o czymś większym, ale to jeszcze tylko myśl.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/07/05 19:50:13
    Skrawku tęczy - dziękuję :)
    Miło, że podobają się moje kreseczki.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: mięta, *.dynamic.mm.pl
    2017/07/07 16:11:50
    Bardzo ładnie wyglądają hafciki z takich kreseczek :)
    -
    splocik
    2017/07/07 19:56:05
    Mięta - dziękuję :)
    Może urządzę następną zabawę z takimi hafcikami, ale z krótszym terminem zakończenia. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń