poniedziałek, 4 grudnia 2017

Kilka kartek świątecznych

W tym roku postanowiłam zrobić takie kartki, w których znajdą się też inne dodatki, jakich nie używałam wcześniej, zanim nie wzięłam udziału w pewnej zabawie.

Kartki (w grupach) są do siebie trochę podobne, ze względu na układ dodatków.
Wszystkie mają dodatek błyszczący, bądź w postaci jednej z warstw tła, bądź w postaci mniejszego elementu zastosowanego do kompozycji ozdobnej.

Przygotowałam warstwy tła i poukładałam je na kartonikach, a później układałam dodatki.
Takie wstępne kartki leżały na stole w mojej "pracowni" kilka dni i każdego dnia, gdy przechodziłam koło nich, zawsze coś przestawiłam lub wymieniłam albo po prostu usunęłam.
W końcu doszłam do wniosku, że dość tych przekładanek, bo będę to robić w nieskończoność i dokończenie kartek na czas stawało się zagrożone.
Wygospodarowałam sobie odpowiednią ilość czasu i połączyłam wszystkie elementy na kartonikach.
Podzieliłam kartki na trzy grupy, w których odpowiednio są trzy, cztery i pięć kartek.

W pierwszej grupie są trzy kartki, których elementem wspólnym jest choineczka wykonana z papierowej, okrągłej, odpowiednio poskładanej serwetki, przyozdobiona "bombeczkami".
Aniołek przyleciał od Ninki i znalazł swoje miejsce u wierzchołka choineczki.




 Patrząc na kartki wykonane przez inne blogerki, zastanawiam się, czy moje będą się podobać?...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2017/12/04 17:44:48
    Karteczki podobać się będą na pewno. Nie jest sztuką zrobić karteczki, gdy ma się dużo elementów gotowych. O wiele więcej kreatywności, a i pracy wymaga zrobienie czegoś z " niczego". :) Wierzę,że następne będą równie ładne jak te pierwsze .
    -
    splocik
    2017/12/04 17:53:28
    Ninko - dziękuje :)
    To prawda, że mając gotowe elementy jest łatwiej, ale z "niczego" też trzeba umieć poskładać, a ja nie zawsze mam taką wenę, która dobrze podpowiada.
    Pozdrawiam ciepło
    -
    urszula97
    2017/12/04 18:00:11
    Jak zwykle wszystkie cudowne,inne jak zeszłoroczne ale urocze.
    -
    Gość: , *.hfc.comcastbusiness.net
    2017/12/04 18:17:20
    Oczywiscie, ze sie podobaja!
    Poza tym, nie wiem czy tak naprawde warto sie porownywac z "niektorymi" blogerkami - jesli ma to byc powodem frustracji, niepewnosci a w skrajnych przypadkach, zaprzestaniem robienia tego, co sie lubi - to nie ma co sie porownywac! Wystarczy podziwiac i czerpac inspiracje oraz zapal.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Motylek
    -
    el-unia
    2017/12/04 18:22:20
    Z pewnością będą się podobać, mnie się podobają, bo lubię minimalizm.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    -
    splocik
    2017/12/04 20:00:42
    Urszula97 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/12/04 20:08:22
    Motylku - dziękuję :)
    Ja się inspiruję, nie frustruję, tylko tak porównuję, jak wszystkie inne prace gdy się je ogląda.
    Ja robię według tego, co mi serce podpowiada i z tego, co mam do dyspozycji.
    W jednym roku, są wyszywane, w innym wycinane itd. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/12/04 20:09:36
    Eluniu - dziękuję :)
    Ja podziwiam Twoje kartki :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2017/12/04 21:17:17
    Splociku Twoja niepewność i brak wiary we własną wenę, na pewno jest wynikiem faktu, że nie robisz tych karteczek wiele, tylko okazjonalnie. Gdybyś robiła dużo, to miałabyś wprawę w komponowaniu. Wiem to po sobie. Jak robiłam wiele to i jakoś lepiej mi to szło. Teraz też podobnie jak Ty, zastanawiam się, przymierzam, kalkuluję jak będzie ładniej, efektowniej.
    -
    splocik
    2017/12/05 07:24:29
    Ninko - masz rację, że wykonując większe ilości kartek nabiera się wprawy w komponowaniu.
    Nie chodzi o niepewność, czy brak wiary we własną wenę, bo tego mi nie brakuje, ale chodzi o to, że czasami są gorsze dni i wtedy nic się nie układa, nic się nie da zrobić, a przyjdzie jeden dzień i praca idzie aż miło.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hanula1950
    2017/12/05 11:25:29
    Cudne . Zdolniakaa jestweś.
    -
    splocik
    2017/12/05 15:05:17
    Hanula - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń