piątek, 26 stycznia 2018

Urodzinowa niespodzianka poleci do...

Była szybka zabawa Poczęstunek urodzinowy.
Wystarczyło napisać w komentarzu napisać niestandardowe życzenia i jeszcze coś tam wykonać.

Ktosiu poczytał komentarze i wybrał życzenia..., ale najpierw pokażę, co przyleciało do mnie pocztą tradycyjną.

Kartka i śliczny kwiatek od Fusilli

Kwiatek stanie się wisiorkiem albo broszką.


Kartka i komplet do wyszycia od Motylka


Komplecik pewnie poczeka na swój czas.


Kartka od Urszuli97

Kartki od Przyjaciół z realu

Jeszcze raz, bardzo dziękuję za wszystkie życzenia, które dotarły do mnie różnymi drogami, a niespodzianka poleci do... Ninki. :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w starym miejscu:

    Gość: Ninka, *.dynamic.chello.pl
    2018/01/26 21:04:18
    Splociku, jestem zaszczycona. Nie spodziewałam się absolutnie wyróżnienia. Dzień Twoich urodzin był dla mnie zaskoczeniem, pomimo że znamy się już kilka lat. No cóż, nieraz tak bywa.Cieszy mnie,że moje życzenia, choć składane tak od serca, okazały się na tyle niebanalne,że zasłużyły na wyróżnienie.Mam nadziej,że się spełnią
    -
    splocik
    2018/01/29 07:56:03
    Ninko - tak to działa, że nigdy nie spodziewamy się niespodzianki.
    Jak wiesz, życzenia w komentarzach oceniał Ktosiu.
    Ja czytałam, a On wybrał Twoje nie wiedząc od kogo są.
    Życzenia po to są, by się spełniały. :) Dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: agasz-g, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2018/02/02 00:22:21
    Gratulacje dla Ninki! Splociku same śliczności dostałaś Pozdrawiam Ciebie i Ktosia!
    -
    splocik
    2018/02/02 07:25:22
    Agasz-g - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hanula1950
    2018/02/07 05:39:48
    Szydełkowe czerwone serduszko akurat na Walentynki.
    -
    splocik
    2018/02/07 14:25:47
    Hanula - mam nadzieję, że to, co znajdzie się w niespodziance, spodoba się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń