środa, 21 marca 2018

Miła niespodzianka

Parę dni temu zostałam zaskoczona miłą niespodzianką.
Na początku lutego Urszula97 obchodziła 10 rocznicę blogowania i z tej okazji postanowiła obdarować upominkami.
Złożyłam życzenia, wykazałam chęć przygarnięcia podarunku, a sprawy różne sprawiły, że zapomniałam o tym fakcie.
Dopiero, gdy niespodzianka dotarła do mnie, zajrzałam do blogu Urszuli i wszystko mi się wyjaśniło.

Urszula - bardzo dziękuję za super niespodziankę i kilka przydasiów, z których kilka powędrowało już na kartki właśnie wykonywane.
Było jeszcze coś słodkiego, ale zapomniałam je dołączyć do tych wszystkich wspaniałości, a potem już nie było co dołączać.
 I jeszcze sama serwetka
Ta niespodzianka wniosła trochę świątecznego powiewu.

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś. Fajna taka niespodzianka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianki najczęściej są fajne. :))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Miło mi że się podoba,w trakcie roku jeszcze gwiazdki dojdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - jeszcze raz dziękuję ślicznie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękna niespodzianka i piękne upominki gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kto nie lubi niespodzianek?...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajna niespodzianka. I takie niespodzianki maja to do siebie,ze są zawsze miłym zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - masz rację, takie niespodzianki zawsze zaskakują...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń