czwartek, 15 marca 2018

Nowy pojemnik "podręcznik"

Mój Ktosiu, dla zabicia czasu zimą, ale też w ramach osobistej rekompensaty za brak możliwości pracy na ukochanej działce, czasami coś ukręci z papierowej wikliny.
Nakręcił trochę rzeczy, ale dziś pokażę tylko dwie, na resztę przyjdzie czas.

Zasugerowałam Mu, że przydałby się nowy pojemnik na telefony i piloty, bo poprzedni już się troszkę zestarzał.
Nie zdradzając swoich poczynań, pewnego dnia pokazał mi to, co wykombinował.

Muszę przyznać, że pojemnik spodobał mi się, a najważniejsze, że jest bardzo praktyczny i pozwala utrzymać te małe urządzenia w ryzach.





Poprzednia wersja wyglądała tak:



Druga rzecz, którą mnie zaskoczył był wazon niski i na tyle szeroki, by zmieścić w nim szklany słoiczek.
Skoro słoik, to do słoika wlana została woda i tym sposobem w wazonie z papierowej wikliny pojawił się bukiet wiosennych tulipanów.
A ten wazon wraz z bukietem został wręczony mi w Dniu Kobiet.



10 komentarzy:

  1. Wow...super wazonik:) Pojemnik na piloty czy telefony bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję w imieniu Ktosia :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ale pięknie poskręcane rureczki,super ten wazon i ten stojak na piloty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję w imieniu Ktosia :)
      Trochę tego kręcenia było :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję w imieniu Ktosia :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Wyrazy szacunku dla Ktosia. I jedno i drugie to cacuszko, ślicznie i bardzo estetycznie wykonane. Aż wierzyc się nie chce,że to z kręconych papierkow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję w imieniu Ktosia :)
      Prawda, że nie wygląda na papierkową robótkę :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Jak talent posiada Ktosiu,wazon cacko,pojemniki ekstra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula97 - dziękuję w imieniu Ktosia.
      Mnie też podobają się te wyroby.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń