wtorek, 19 lutego 2019

W kolorach czerwono-żóltych - #sercedlaowsiaka

Czytałam w kilku różnych blogach, że na Facebooku rozwinęła się akcja #SERCEDLAOWSIAKA.
W informacjach o tej akcji, przeczytałam, że Admini Grup Rękodzielniczych  proszą o uczestnictwo w tej akcji.
TUTAJ jest pełna informacja

W akcji tej chodzi o wykonanie prac w dowolnej technice z motywem serca i przesłanie ich na adres fundacji WOŚP z dopiskiem SERCE DLA OWSIAKA.
Wysłanie prac powinno nastąpić między 15 a 25 lutego 2019 roku.
Do przesyłki można dołączyć krótki liścik z ciepłym słowem, by Jurek odczuł, że jesteśmy z Nim Do końca Świata i jeden dzień dłużej.

Adres:
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
ul. Dominikańska 19c
02-738 Warszawa

Publikując prace na fb, insta, bądź w blogu należy hasztagować: #SERCEDLAOWSIAKA

Co prawda do 25 lutego zostało mało czasu, ale jeśli ktoś ma ochotę przyłączyć się do akcji, to jeszcze zdąży małe serduszko wykonać.

Myślałam, zastanawiałam się... i postanowiłam dołączyć się mimo, że nie należę do społeczności Facebook, ale "gram" z WOŚP (wspieram) od 1994r.

Kolory żółty i czerwony są kolorami ubioru Jurka w czasie finału WOŚP, zatem szydełkowe i frywolitkowe serduszka w kolorze czerwonym ozdabiają filcowe serduszka w kolorze żółtym.

Szydełkowe serduszko z błyszczącą, złotą nitką.



Serduszko szydełkowe.



Serduszko frywolitkowe, większe od szydełkowych.



Serduszka razem  - na fotce są adresy obu blogów, ponieważ frywolitka, to jedna z tematyk robótkowych blogu Moje, splocikowe oczka - lewe,prawe i..., a szydełko, to jedna z tematyk blogu Splecione nitki i słowa.
Te trzy serduszka poleciały do Fundacji WOŚP.


Ten sam wpis wykonałam w moim drugim blogu, ponieważ czerwone serduszka łączą robótki wykonywane w ramach obu blogów, a nie wszyscy odwiedzają mnie w dwóch blogach.

16 komentarzy:

  1. Słodkie serduszka a kolorki super pasują,

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z frywolitkami POWALAJA na kolana, choc wszystkie sa sliczne.
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Frywolitkowe są delikatniejsze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Prześliczne serduszka! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne serduszka. Pozdrawiam Cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna akcja i super serduszka Splociku zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuje :)
      Akcja warta wykonania serduszka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczne serduszka.
    Pytałaś splociku u mnie na blogu o ramkę do zawieszek - mam taki komplet wykrojników 6-ciokątnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Dziękuję za odpowiedź na pytanie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękne są te serduszka i jak dla Jurka w jedynie słusznych kolorach - piękna akcja!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ireno - dziękuję :)
      Te kolory - atrybuty podpowiedziały mi kolor serduszek filcowych, jak podkład do szydełkowych i frywolitkowych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękne serca! Pomysł na żółte tło - boski!

    OdpowiedzUsuń