czwartek, 18 lipca 2019

Karteczki w kropeczki

Na lipiec, dla bawiących się w zabawie Wiosna i Lato z paletą kolorów, Ania zaplanowała kropki, kropeczki.
Jakoś trudno było mi się zabrać za wykonanie jednej kartki, ale jak zaczęłam robić jedną, to skończyło się na sześciu.
Jednak tylko trzy zostały posklejane, zaś trzy pozostałe nadal są tylko ułożone i zamierzam je zmienić do ostatniego zadania kolorowej zabawy.

Wszystkie kartki wykonałam na niebieskim kartoniku.
Pierwsza karteczka w kropeczki powstała z haftem lawendy, a to z racji aktualnego jej kwitnienia i wykonywania lawendowych pałeczek.

Kartka zawiera kolory z palety: biały, żółty, różowy, zielony, niebieski oraz fioletowy.



W drugiej kartce najważniejsza jest haftowana różyczka, ponieważ lubię róże i te piękne kwiaty aktualnie kwitną w moim ogródku.
Kolory z palety, jakie znalazły się na tej kartce, to: biały, żółty (kropeczki), czerwony (różyczka i kropki i pół perełki), zielony (kropki), niebieski. 


Dwie pierwsze kartki są na okoliczność imienin, urodzin, bądź inną, dobrą do złożenia życzeń.
Trzecia kartka jest świąteczna.
Wykorzystałam tu hafcik wykonany w ramach zabawy u Raeszki.
Choineczka w padającym śniegu podpowiedziała mi, że dobrym tłem będą kropki imitujące padający śnieg.
Dwa płatki spadły tak blisko, że dało się zauważyć ich kształt. :)
Ta kartka ma mało kolorów, ale za to dużo kropeczek. :)))
Kolory z palety, to: biały, ecru (duże płatki śniegu), zielony (blady zielony - hafcik) oraz niebieski.



Wszystkie kartki zgłaszam do Ani.
Kartki razem dla Ani - życzenia się spełniają :)))



Ponieważ wykorzystałam w nich hafciki wyszyte reszkami mulin, więc wszystkie kartki zgłaszam do Igiełki.


Świąteczną kartkę zgłaszam do Xgalaktyki.



30 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki i świetne kartki.
    Nie pomyślałabym, żeby łączyć niebieski z fioletem - fajnie wygląda takie połączenie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Sama siebie czasem zaskakuję łącząc kolory, ale patrząc na przyrodę, to bywają bardziej zaskakujące połączenia kolorystyczne. :)
      Kolory: niebieski i fioletowy, leżą obok siebie w kole barw, więc można je łączyć na zasadzie sąsiedztwa.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Wszystkie kartki są prześliczne. Ta z lawendowym hafcikiem mnie jednak zachwyciła najbardziej.Kocham lawendę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelo - dziękuję :)
      Lawendy trudno nie kochać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładne karteczki! ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się bardzo ze udało Ci się zrobić trzy kartki , czasem tez tak mam , ciężko mi się za cos zabrać a potem robię więcej niż zamierzałam . Wszystkie kartki w moich ulubionych klimatach bo z haftami więc bardzo mi się podobają i z radością zabieram do galerii. Fajnie by było gdybyś dodała wspólne zdjęcie lub kolaż :-)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Czasami próbuje zrobić kartki bogatsze, ale lepiej czuję się w takich delikatnych z małą ilością dodatków.
      Dodałam prosty kolaż - jak widzisz życzenia spełniają się. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiekne,małe hafciki mają swój urok i pięknie je wykorzystałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - dziękuję :)
      Zawsze powtarzam, że małe jest piękne. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękne kropeczkowo-kartkowe trio.Dla mnie numer1 ta zlawendą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wykorzystałaś hafciki do karteczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są wszystkie karteczki, a hafciki przeurocze, podziwiam, bo mnie trudno było zrobić jedna kartkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizo - dziękuję :)
      Ja miałam problem by zabrać się za pierwszą, a potem poleciało z górki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczne karteczki z cudnymi haftami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie plany, to ja lubię ... Zamiast jednej kartki masz sześć :).

    Bardzo fajne kartki zrobiłaś. Tylko czemu takie malutkie zdjęcia ... :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Sześć kartek skomponowałam, ale dokończyłam tylko trzy.
      Natomiast kompozycje pozostałych trzech będą zmienione i powstaną inne kartki.
      Publikuję mały rozmiar zdjęć, ale jak klikniesz na fotkę, to obejrzysz wszystkie w większym rozmiarze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze hafciki i piękne kartki z nimi powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki :) Zaskoczyłaś mnie połączeniem niebieskiego z fioletem. Wydawało mi się to nietrafione, ale proszę jak im dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko - dziękuję :)
      Popatrz na przyrodę, która często zaskakuje połączeniami barw. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Bardzo ładne karteczki, śliczne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń