czwartek, 26 grudnia 2019

Zimowa zakładka i zestawienia

W grudniu, Renia zadała zadanie związane z piosenką Skaldów - "Z kopyta kulig rwie"
Na wyszycie kuligu miałam za mało czasu, więc wyszyłam widok - domek w zimowej scenerii.

W piosence jest, że kulig rwie, ale sanna niebawem się skończy...
Wszyscy uczestnicy kuligu dojadą do tego domku, gdzie czeka na nich ciepła strawa i napoje.
Potem zasiądą przy kominku i będą śpiewać, wspominać, snuć opowieści, może tańcować...



Zakładkę zgłaszam do zabawy u Reni


oraz u Xgalaktyki.


A teraz jeszcze zestawienia prac zgłaszanych co miesiąc do powyższych zabaw.

Prace wykonane i zgłoszone do zabawy u Reni - Polszczyzna i rękodzieło.


Prace wykonane i zgłoszone do zabawy u Xgalaktyki - Choinka 2019.


Część prac powtarza się, ponieważ brały one udział w kilku zabawach.
Wcześniej pokazałam zestawienie w zabawie u Ani - Z paletą kolorów.


Większość prac z wyszywanymi motywami brała także udział w zabawie u Igiełki - Wymiatamy resztki.

Bardzo dziękuję Wam za zorganizowanie tych wspaniałych zabaw. :)

W następnym wpisie przedstawię zasady nowej, odmienionej zabawy z przysłowiami - zapraszam do udziału. :) 

16 komentarzy:

  1. Piękny domek w zimowej szacie. Zebrało się hafcikiów. Pracowity rok.Ciepłe i Puchate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Dopiero zestawienie pokazuje ile rzeczy powstało.
      Odwzajemniam Ciepłe i Puchate. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Świetna zakładka!
    Cudowne to podsumowanie! Przepiękne prace powstały :-)
    Ciepłe i Puchate posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KasiuS - dziękuję :)
      Podsumowanie pokazuje efekty pracy całorocznej.
      Odwzajemniam Ciepłe i Puchate. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ale urocza zakładka, na pewno umili chwile lektury.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna zakładka!! podziwiam nieustająco Twoje hafty. Zestawienie robi ogromne wrażenie :)
    Serdecznie dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Miło mi, że moje hafty podobają się Tobie. :)
      Dziękuję Tobie za zorganizowanie super zabawy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. piękna, klimatyczna. Pamiętam swoje firmowe kuligi, zawsze kończyły się w takiej chacie, gdzie gospodarz napalił wcześniej w kominku, a jego żona przygotowała dla nas cudowny obiad wraz z grzańcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Piosenka Skaldów przypomina mi kuligi, w których brałam udział, było wesoło. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Nie mam zdolności artystycznych, zatem tylko oglądam i podziwiam:)
    Pozdrawiam serdecznie jeszcze w starym roku:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano - dziękuję :)
      Ja też nie wszystko potrafię, więc też tylko podziwiam u innych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ależ splociku miałaś pracowity rok.Dopiero podsumowanie pokazuje ile ślicznych prac powstało. Zakladeczkę też oczywiście do tych śliczności zaliczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Ja też zdziwiłam się, że aż tyle zrobiłam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Jesteś prawdziwą pracowitą mróweczką !
    Tyle cudownych ,inspirujących i twórczych prac - jestem jak zawsze pełna podziwu:)
    Dziękuję Kochana za udział w zabawie i oczywiście serdecznie zapraszam do kolejnej edycji:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Ja dziękuję Tobie za zorganizowanie fantastycznej i mobilizującej zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń