środa, 26 marca 2008

Dziękuję i przepraszam

Bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję za przemiłe życzenia.

Jednocześnie przepraszam, że ja złożyłam życzenia tylko na moich blogach, a nie jak to zwykłam robić - w komentarzach Waszych blogów, choć odwiedziłam wszystkie blogi z moich zakładek.
Na moje usprawiedliwienia mogę tylko powiedzieć, że nie miałam ani nastroju, ani siły.
Teraz także napisanie tej krótkiej notki trwało sporą chwilę, ponieważ po napisaniu kilku zdań..., ale to już nieważne.

Osobne podziękowania (gorące) kieruję do tych, które tradycyjną drogą przesłały mi przepiękne kartki świąteczne z bardzo sympatycznymi życzeniami.

Dziękuję też wszystkim osobom, od których śliczne kartki otrzymałam pocztą elektroniczną.

Niebawem napiszę o robótkach, którymi aktualnie zajmuję się.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    renula-30
    2008/03/26 18:52:27
    Trzymaj się cieplutko i wracaj szybko z nowymi pomysłami bo nie wiem jak innym ale mi brakuje twoich ciekawych pomysłów.Ściskam serdecznie
    -
    urszula97
    2008/03/26 20:27:41
    Mam nadzieję ,że nie ominęła mnie ta serweta na którą czekam.Czasami bywa ,że ma się inne nastroje ,ale wracaj jak najszybciej.Pozdrawiam.ula
    -
    slonecznik61
    2008/03/27 08:44:24
    Życzę powrotu dobrego nastroju i z niecierpliwością czekam na nowe robótkowe poczynania.
    -
    moteczek
    2008/03/27 18:39:13
    Byłaś ze mną Ty - jestem z Tobą ja. Pozdrawiam cieplutko
    -
    ullak
    2008/03/28 11:16:38
    Splociku, trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej dobrze się poczuła :) Pozdrawiam, Ula
    -
    splocik
    2008/04/02 21:31:41
    Bardzo dziękuję wszystkim za ciepłe słowa i tu, i w mailach - słowa te zawsze działają jak balsam.
    Dziękuję.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń