czwartek, 15 maja 2008

Pierwszy wyróżniony kolor - żółty

Był katar, był kaszel, był ból gardła i trochę temperatury - czyli przeziębienie... w Maju!!!
Dziękuję wszystkim za życzenia - te w komentarzach i te w mailach.

Kto to wymyślił???
Kto to widział, aby przeziębienie przychodziło w maju???
Przecież to taki piękny miesiąc - a w dodatku to...
MIESIĄC  ZAKOCHANYCH.

Wszystkim zakochanym, kochającym i kochanym, życzę dużo zdrówka i niech Was przeziębienia omijają szerokim łukiem.

W czasie gardłowo-katarowej przerwy wszystkie robótki zostały odstawione do koszyka.

Teraz, w ramach rozgrzewki, wyszyłam maleństwo - zakładkę z żółtymi kwiatkami.
Wykorzystałam do tego celu przysłany mi ozdobny pasek kanwy.

Długość całej zakładki wynosi 23 cm, zaś część wyszywana - 13 cm.


Zamierzam wyszyć kolejne zakładeczki w innej kolorystyce.
Pasek kanwy podzieliłam na 4 części, zatem powstaną jeszcze trzy zakładeczki.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    kakunia.k
    2008/05/15 18:53:02
    zakładka świetnia, ale mnie bardziej tulipany urzekły :) uwielbiam je :)
    -
    gaga1957
    2008/05/16 18:12:45
    Bardzo się cieszę że wróciłaś.Jak przez lata tak witałam lato - anginą na całego.Zakładka prześliczna. Serdecznie pozdrawiam.
    -
    motylek73
    2008/05/16 18:14:59
    Ładniutka zakładka - obejrzałam ją wczoraj, ale dopiero dzisiaj piszę.
    Nas też dopadło choróbsko w maju... Ale dobrze, że już czujesz się lepiej.
    Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2008/05/17 20:52:17
    Kakunia - dzięki :) Na działce mam specjalną rabatkę tulipanową.

    Gaga - ja po prostu w tym roku niedostatecznie zapobiegłam przeziebieniu. Od kilku lat tego nie miałam. Miło mi, że zakładka podoba się.

    Motylku - dziękuję! O Waszym choróbsku też czytałam i też cieszę się, że nie było komplikacji.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń