poniedziałek, 28 kwietnia 2008

Cały tydziń...

w ogródku, a teraz mały odpoczynek.

Cały poprzedni tydzień pogoda była prześliczna (mimo zapowiadanych burz), więc wszystkie popołudnia spędziłam w ogródku.
Ten czas poświęciłam  na odnowienie nasadzeń na rabatach, które najdłużej czekały na "odmłodzenie".
Z ogródka wracałam do domu zmęczona, ale zadowolona.
Oczywiście robótki zostały odłożone do koszyka, jednak nie wszystkie - wieczorem sięgałam po druty, by zrobić choć parę rządków.

Wracając do pracy na działce.
Najpierw roślinki wybierałam ze "starego miejsca pobytu", przeczyszczałam i rozdzielałam.
W tym czasie mąż przekopywał rabatę, zasilał  nawozem i kompostem.



Następnie, wybrane sadzonki wędrowały na "nowe miejsce pobytu".


W miejscach odnawianych dwa lata temu rozrastają się i pięknie kwitną różne kwiaty.

Pierwiosnki zwane też kluczykami.



Omiegi jak miniaturowe słoneczka.


Żółte piękności - tulipanki.


O innych kwiatkach pisałam wcześniej.

Pięknie zakwitły drzewa owocowe i jest nadzieja, że w tym roku będzie więcej owoców.

Tu gałązka czereśni obsypana kwiatkami.


W końcu, po kilku tygodniach zimnej i deszczowej pogody, mogłam nareszcie wykonać to, co było zaplanowane już w zeszłym roku.
Wówczas w realizacji planów przeszkodził mi mały problem zdrowotny.
Teraz na działce pozostały mi bieżące prace pielęgnacyjne i odpoczynek z robótką.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek73
    2008/04/29 18:03:55
    Pieknie w tym twoim ogrodku!
    A u nas znowu maja byc przymrozki. wiec musze jakos zabezpieczyc truskawki i jagody, bo akurat kwitna. Nawet wiem jak - wyciagnelam z szafy przescieradla i poprzykrywam nimi grzadki. Powinno wystarczyc bo wielkich mrozow chyba jednak nie bedzie.
    -
    splocik
    2008/04/30 07:44:45
    Motylku - dziękuję! Szkoda byłoby, gdyby przymrozek pozbawił Cię tych pysznych jagód.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    millena4
    2008/04/30 18:07:25
    Piękne fotki, piękne kwiaty. U mnie jest podbnie. Zrobiło się strasznie sucho, trzeba podlewać.
    -
    erzebet
    2008/05/01 11:38:18
    u mnie też kwitna roślinki:) i też mam omiegi i teraz wiem, że to one :) Pozdrawiam ciepło :)
    -
    violetta666
    2008/05/01 12:43:16
    ogódeczek wygląda pewnie jak marzenie :)) wiem ile pracy trzeba włożyć po zimie żeby przywrócić go do stanu używalności ale fajnie jest potem sobie posiedzieć i podziwiać... :) pozdrawiam cieplutko Viola
    -
    slonecznik61
    2008/05/04 21:29:06
    Piękne kwiaty!Mam nadzieję,że i u mni w tym roku coś sie ruszy;))
    -
    kakunia.k
    2008/05/05 21:46:29
    pięknie masz u siebie :))))
    -
    ewa777
    2008/05/08 19:49:59
    Ja też mam te żółte kwiatki. Zastanawiałam się, jak się one nazywają. Teraz już wiem, że omiegi. Pozdrawiam:)
    -
    splocik
    2008/05/15 08:49:17
    Ślicznie dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń