wtorek, 15 kwietnia 2008

Między deszczykiem, a deszczem

Zajrzałam na działkę z myślą wykonania dalszych porządków, ale było zbyt mokro.
W ten oto sposób prace ogrodowe znów przesuwają się w czasie.
Przyroda jednak nie chce poczekać i rozkwita w każdym kątku.

Zaczynają kwitnienie białe kwiatki - sasanki, szafirki i hiacynty.


W pełni kwitnienia są hiacynty różowe i niebieskie.
Ależ one pachną!

Są też inne kolory - sasanka w kolorze ciemnego fioletu, pierwiosnek czerwony z żółtym środkiem.


Kwitnie też sasanka liliowa, niebieskie cebulice, ciemnoniebieskie szafirki, żółte żonkile i omiegi, niebieskie przylaszczki i całe mnóstwo innych kwiatków, z których część prezentowałam w poprzednich sezonach.

Z jednej strony bardzo mnie cieszy ta paleta barw w ogródku, bo lubię upajać oczy pięknym widokiem każdego kwiatka.
Z drugiej zaś trochę mnie to smuci, bo zamierzone przesadzania będą wykonane w terminie nie zawsze odpowiednim dla różnych roślin.

Parę dni wcześniej byłam świadkiem ptasiego sporu o mieszkanko, ale o tym napiszę innym razem.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2008/04/15 19:03:06
    Pięknymi barwami wiosna u Ciebie rozkwitła, u nas jeszcze się zastanawia, czy oby to już czas... Pozdrawiam
    -
    motylek73
    2008/04/15 20:56:49
    Ach te hiacynty! Uwielbiam je! I ich zapach też. Marzę o niebieskich - jeszcze takich nie mam w swoim ogródku... (JESZCZE)
    -
    eda-1
    2008/04/16 10:12:04
    Piękne te kwiaty! Jeszcze nigdy nie widziałam białych szafirków!
    -
    splocik
    2008/04/16 15:02:03
    Moteczku - i do Ciebie przyjdzie wiosna. Ona do każdego przychodzi o innym czasie.

    Motylku - nic straconego - u mnie rozrastają się więc mogę podzielić się z Tobą.

    Eda - ja kiedyś także myślałam, że nie ma innych kolorów szafirków, a teraz nie zdziwię się żadnym ich kolorem. Te otrzymałam od znajomej.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    renula-30
    2008/04/17 09:32:52
    Ślicznie u ciebie kwitną te kiatki.Swoją drogą to ta pogoda mogła by się już ustabilizowac.Zapraszam cię do blogowej zabawy pt:Podziel się tym co najlepsze-szczegóły na moim blogu.Pozdrawiam
    -
    splocik
    2008/04/17 14:13:25
    Renula - dzięki za zaproszenie. Moje najlepsze są w kategorii "Smaczki", ale postaram się dodać coś nowego.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2008/05/05 08:39:49
    Praca i serce włożone w rośliny daje takie efekty. Na myśl przychodzi mi "zaczarowany ogród". Chciałabym w nim pospacerować, robię to gdy zamknę oczy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń