środa, 9 czerwca 2010

Element nr 3 metryczki

Oto on.

To, co widać na fotce jest jednocześnie odpowiedzią na szybką zgadywankę, w którym zadałam pytanie: Jaki będzie następny element?

Odpowiedzi było kilka, ale tylko jedna prawidłowa.
Autorką dobrej odpowiedzi jest Aneladgam - gratuluję trafności.

To się nazywa mieć nosa - czwartym elementem, który aktualnie wyszywam jest kalendarz.
Taki element także proponowała Aneladgam, ale musiała dokonać wyboru - postawiła na wagę... i słusznie :)))

Ponieważ pomysł na zabawę zgadywankę wpadł mi do głowy w trakcie pisania notki, więc dopiero teraz pomyślę o niespodziance.
*****
UWAGA!!!

Ponieważ wraz z temperaturą powietrza, moje "łapki" nabierają życia, więc będą mogły zrobić trochę więcej - nie tylko zaplanowane rzeczy, ale także coś dodatkowego, czego nie mogłam zrobić wcześniej - z różnych powodów.
W związku z tym, bardzo proszę wszystkie Uczestniczki powyższej zgadywanki oraz wszystkie Uczestniczki dużej zabawy "Zając w porcelanie" o przysłanie mailem swoich namiarów - oprócz tych, które nam z wcześniejszych zabaw.
Pewnego dnia, nieoczekiwanie, dotrze do Was niespodzianka :)))

Czekam do końca czerwca 2010, a w przypadku braku namiarów będzie dla mnie jasne, że dana osoba nie ma ochoty na niespodziankę ode mnie.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/06/09 16:19:26
    O retyyyy, ależ jestem zaskoczona :) :)
    Że zgadłam :-)
    Dziękuję za zgadywankę!
    -
    Motylek73
    2010/06/09 17:08:16
    Metryczka wygląda coraz ciekawiej!

    Widzę, że po tak długiej bezczynności (prawie) aż Cię paluszki świerzbią! W sumie to się nawet nie dziwię...

    Pozdrawiam,
    Motylek
    -
    splocik
    2010/06/10 21:24:56
    Aneladgam - prawda, że miłe jest takie zaskoczenia? :)

    Motylku - tak, świerzbią, ale mam problem z pogodzeniem wszystkich planów robótkowych, aby paluszków nie przemęczyć :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    vivictoria
    2010/06/13 11:47:00
    Ooo.... miło widzieć Ciebie nad kolejną pracą, widzieć jak powstaje ścieg po ściegu.
    Osobiście też, też czekam na działkowe ścieżki i truskawki!
    -
    splocik
    2010/06/13 14:27:03
    Vivi - ja cieszę się z Twoich odwiedzin :))
    Mam trochę zdjęć z ostatniego pobytu na działce - przygotuję wpis.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    blogagnieszki
    2010/06/20 18:20:48
    Madzia, to mądra głowa więc wiedziała na co postawić :).
    Cieszę się, że Twoje łapki mają się już lepiej :).
    To teraz nie pozostaje nam nic innego jak czekać na ten "sądny" dzień :).
    -
    splocik
    2010/06/22 14:53:53
    Blogagnieszki - ja też cieszę się, że łapki mają się lepiej :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń