środa, 23 czerwca 2010

Czwarty już element metryczki

Czwartym elementem metryczki jest kalendarz, który jako jedyny zawiera część informacji - ROK 2010 - to jedyna informacja liczbowa, jaką znam na dzień dzisiejszy.
Inną znaną mi informacją jest kolor i widać go na wadze :)))

Właściwie powinnam zacząć wyszywanie od kalendarza, ale tak jakoś wyszło, że zaczęłam od dołu, gdzie umieszczona jest miarka.

Tak wygląda wyszywanka w tej chwili, ale to jeszcze nie koniec, ponieważ trzeba jeszcze dodać kontury.

Mam też w planie jakąś otoczkę wykonać, ale sprawa metryczki zostaje na chwilę przerwana, bo obiecałam zrobić niespodzianki, a to mi zajmie odrobinę czasu.
Poza tym zaczęłam wyszywać serię jednokolorową.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ona_i_ja
    2010/06/23 19:08:44
    Ślicznie wygląda ta Twoja metryczka.... :))


    Dziękuję Ci ślicznie... Ty już dobrze wiesz za co :)

    Pozdrawiam
    Aga
    -
    aneladgam
    2010/06/23 19:11:02
    Bardzo mi się podoba ten pomysł, już zresztą pisałam Ci o tym :)
    Życzę, żeby maluszek zdrowo i szczęśliwie przybył na świat!
    -
    Motylek73
    2010/06/23 22:30:59
    Metryczka podoba mi się coraz bardziej - jest zupełni inna niż te, które dotąd widziałam!
    Motylek
    -
    splocik
    2010/06/24 10:46:04
    Ona_i_ja - dziękuję za pochwałę, metryczka chwilowo odstawiona:)
    Cieszę się, że mogłam pomóc - zawsze chętnie pomogę, jeśli to będzie w mojej mocy :)

    Aneledgam - myślałam nad czymś oryginalnym i chyba udało się. Do przybycia maluszka jest jeszcze trochę czasu, dlatego chwilowo mogę metryczkę odłożyć.

    Motylku - dziękuję :) mi też coraz bardziej podoba się ten pomysł - bardzo chciałam czegoś innego, choć jest kilka metryczek, które chętnie wyszyję - na przyszłość :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2010/06/26 15:21:02
    Metryczka cudowna,inna które widziałam,też kiedyś miałam plany ale prędzej czy później i tak Filipkowi na sukience chrzścielnej wyhaftuję imię i datę chrztu.Pozdrawiam.
    -
    blogagnieszki
    2010/06/26 18:49:58
    Z niecierpliwością czekam na koniec metryczki :).
    -
    splocik
    2010/06/28 08:46:00
    Urszula97 - dziękuję :) Podoba mi się wiele metryczek, ale chciałam wyszyć coś innego.

    Blogagnieszki - trochę cierpliwości - jeszcze tak ze 2 miesiące :)) Teraz metryczka idzie na chwilę do koszyka, choć to jeszcze nie koniec pomysłu, więc za 2-3 tygodnie wrócę do niej :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń