czwartek, 1 lipca 2010

Okolicznościowe kartki matematycze

Ostatnio jestem tutaj mało aktywna, ale nie znaczy to, że nic nie robię.
Często bywam w moim ogródku i wygrzewam stawy.
Ręce chwilowo nie bolą, więc wykorzystuję to na prace w ogródku i na robótkowanie "pod gruszą".
Zrobiłam mnóstwo zdjęć moim kwiatkom, ale teraz napiszę tylko o kartkach okolicznościowych, które przygotowałam.

Obie wyszyte haftem matematycznym i obie takie trochę krzywo złożone - celowo.

Jedna ma haft na papierze czerwonym naklejonym na kartonik wizytówkowy w kolorze ecru.
Serca wyszyte są kolorem złotym, a kwiatki białym perłowym.



Druga kartka ma haft wykonany na kartoniku wizytówkowym białym, który nakleiłam na kartonik czerwony.
Serca wyszyte są dwoma odcieniami czerwieni, a obrączki kolorem złotym.



W środku obu kart są karteczki na wpisanie życzeń - kolor karteczek odpowiada kolorowi tła, na którym wykonany jest haft.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/07/01 13:38:49
    Bardzo ciekawy pomysł z tym asymetrycznym złożeniem, wyglądają naprawdę nieprzeciętnie. Kolory też dobrane elegancko, szczególnie podoba mi się ta kartka na kremowym tle. Może dlatego, że lubię krem :)
    -
    agulka77
    2010/07/01 18:04:11
    Piękne te kartki. Bardzo spodobały mi się delikatne kwiatki na czerwonym tle.
    -
    Pandora
    2010/07/01 21:44:31
    są piekne
    -
    urszula97
    2010/07/02 15:50:22
    sa fantastyczne aczkolwiek i pracochłonne,ładna pamiatka będzie.
    -
    Motylek73
    2010/07/02 17:29:38
    Bardzo ładne, bardzo szczególne - ktokolwiek je dostanie będzie z pewnością mile zaskoczony taką wyjątkową kartką.

    Motylek
    -
    vivictoria
    2010/07/02 22:30:06
    Ha! Mam Twoją kartkę, jest po prostu piękna i cieszy oko.
    -
    splocik
    2010/07/03 18:06:15
    Aneladgam - dziękuję :) Pomysł wpadł mi przypadkowo - jak to zwykle z pomysłami bywa :))) Sama dobrze wiesz :) Myślę jeszcze o innych kolorach, ale to za kilkanaście dni :)

    Anulka77 - dziękuję :) Delikatne dodatki sprawiają, że są tłem dla głównego "tematu" :)

    Pandora - dziękuję :)

    Urszula97 - dziękuję :) To nic, że pracochłonne, bo robi się je bardzo przyjemnie :)

    Motylku - dziękuję :) Jedna kartka już poszła w świat, a druga poczeka na okazję :)

    Vivi - to miłe :) Cieszę się, że Twoje oczy cieszy moja kartka :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    violetta666
    2010/07/18 12:10:25
    piękne są te karteczki :)
    a upał rzeczywiście daje się we znaki wszystkim pozdrawiam cieplutko Viola
    -
    splocik
    2010/07/19 14:39:53
    Violetta666 - dziękuję :) Dziś jest trooooszeczkę chłodniej i z przyjemnością zasiadłam do komputera, a później zabiorę się za robótki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń