sobota, 31 lipca 2010

Niespodzianka licznikowa

Jakiś czas temu, "złapałam" licznik u Madziorka.
Madziorek musiała wstrzymać się z wysłaniem niespodzianki do mnie, do momentu, aż moja przesyłka do Niej doleci - tak było ustalone.

Nie było jednak ustalone, co ja znajdę w kopercie, gdy ją otworzę.
A ukazały mi się same śliczności.

Oprócz herbatek, serwetek i drobnych przydasiów, w kopercie był bardzo sympatyczny liścik i dwie rzeczy własnoręcznie wykonane przez Madziorka.

Pierwsza, to śliczna, delikatna zakładka, która wymaga zafoliowania, co zrobię przy sposobności. Nie próbowałam nucić zapisanych dźwięków, bo dawno już nie czytałam nut, ale myślę, że to kilka dźwięków melodii z rodzinnych stron Madziorka :)

Drugą okazała się zawieszka wypełniona lawendowym suszem.
Z jednej strony zawieszki jest bardzo estetycznie wyhaftowana krzyżykami literka.
To nie jest dowolna literka (jaka podoba się haftującej), ale najważniejsza, bo....., bo....., bo to jest pierwsza literka rodzimego alfabetu :))))))))


Z drugiej strony, zawieszka ozdobiona jest haftem, który ja nazywam "kreskowym".
Dodatkową ozdobą hafciku są malusieńkie koraliczki - chyba są widoczne na fotce.



Madziorku - zrobiłaś mi bardzo śliczny i bardzo miły prezent-nagrodę, za co bardzo, ale to baaardzo Ci dziękuję :)))

Zawieszka już ma swoje miejsce, zakładeczka czeka na foliowanie, a reszta na pewno zostanie wykorzystana - może w końcu spróbuję scrapkowania takiego, jakie oglądam u wielu blogowiczek.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/07/31 21:31:04
    Bardzo mi się podoba ta zawieszka! Gratuluję cierpliwości w łapaniu licznika :)
    -
    moteczek
    2010/07/31 23:10:12
    No tak "A", to pierwsza literka naszego alfabetu:)) Śliczna zawieszka, już sobie wyobrażam jak cudnie pachnie. Pozdrawiam słonecznie.
    -
    madziorek-myslipisane
    2010/08/01 10:37:12
    Bardzo się cieszę że wszystko się podoba. A tym wpisem sprawiłaś mi wielką radość = jest mi niezmiernie miło . dziękuję ;-))
    -
    splocik
    2010/08/01 13:18:25
    Aneladgam - licznika specjalnie nie łapałam - ot, wpadłam z odwiedzinami, przeczytałam notkę i zrobiłam zrzut :)))

    Moteczek - nasz alfabet ma same śliczne literki, a gdy jeszcze dodamy im ozdobniki, to pięknieją w oczach :))) Przykro mi, że nie mogę tu umieścić zapachu, ale zapewniam - jest wspaniały :)

    Madziorek - a podoba się, podoba i pachnie mmm :) Miło mi również = to taka radość za radość - ja też dziękuję :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    alexls
    2010/08/01 13:51:12
    Sympatyczne prezenciki! Gratuluje i pozdrawaiam:)
    -
    splocik
    2010/08/02 11:22:34
    Alexls - dziękuję :) Prezenciki są bardzo milutkie :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    blogagnieszki
    2010/08/02 15:41:54
    Dostałaś super niespodziankę :).
    -
    splocik
    2010/08/02 15:52:12
    Blogagnieszki - dlatego cieszę się :)))))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń