sobota, 24 lipca 2010

Jeszcze cieszą oczy... kwiatki

Jeszcze są w pełni kwitnienia - nie muszę nazywać tych kwiatów - każdy je zna :)
Myślę, że mimo upalnego lata, będą (jak zwykle) cieszyły oczy do późnej jesieni.
Już kiedyś pewnie pisałam, ale będę to chyba zawsze powtarzać - każdego roku te same kwiatki są takie same, ale wydają się inne.

Kwiatki, które wybrałam do konkursu już przekwitły, ale są inne, które ciągle cieszą oczy.

Dziś, gdy za oknem deszcz, deszcz..., to przyjemnie jest popatrzeć na róże w porannym słońcu.
Fotki robiłam w jeden z upalnych dni, gdy byliśmy w ogródku z rana, by podlać rośliny.

Różowa i pięknie pachnąca róża.



Widać jeszcze rosę na płatkach innej różowej róży.



Z bliska widać kropelki rosy, pięknie połyskujące w słońcu. 



Na czerwonej róży też widać kropelki - wspaniały widok.
Kropelki rosy, aksamitnym z natury płatkom, nadają fantastyczną pulchność i miękkość :)



Żółta róża, gdy tak mocno rozwinięta, to po dwóch dniach zrzuca płatki.



Różowa - o słodkim różanym zapachu, mmm...




Biała - troszeczkę schowana przed porannym słońcem.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    blaksabat666
    2010/07/24 11:14:31
    piękne róże. ta z rosą najładniejsza

    kiedyś też miałam jedną białą, ale nie doczekała kwitnienia bo ktoś ją wykopał albo coś ją zjadło :(
    -
    alexls
    2010/07/24 14:38:54
    Wspaniala rozana sesja!
    -
    nerula
    2010/07/24 20:05:20
    Śliczne róże, ale ich urok to nie wszystko. Trzeba dobrego fotografa, aby umiał tak zrobić zdjęcie by oddać cały urok tych kwiatów. Jesteś fantastycznym fotografem.
    -
    pkela_1
    2010/07/25 00:39:43
    Jakie piękne róże i jak pięknie sfotografowane.
    -
    splocik
    2010/07/25 10:02:56
    Blaksabat666 - dziękuję :) Zgadzam się - róże są piękne i długo można się im przyglądać :) Zauważyłam, że przy korzeniach lubią gnieździć się mrówki, być może one "załatwiły" Twoją różę.

    Alexls - dziękuję :)

    Nerula - dziękuję za miłe słowa :) Urok róż ma to do siebie, że przyciąga nie tylko owady i nie pozwala przejść obok nich bez zatrzymania choć na chwilkę :)

    Pkela-1 - dziękuję i dziękuję :)

    Miło mi Was raczyć widokiem moich róż :) Żal, że nie mogę tu umieścić ich zapachu :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń