środa, 15 czerwca 2011

Dwie łapki i kilka myszek

Zaprosiła Myszszeczkunia do zabawy  (Myszeczkowy SAL), a ja zaproszenie przyjęłam, bo taka zabawa mi odpowiada.
Polega ona na wyszyciu tego samego obrazka przez chętne osoby.
Myszki są bardzo sympatyczne i zachęcają do zabawy, zatem chętnych uzbierało się sporo.


Na wyszycie jednej myszki jest sporo czasu, bo trzy tygodnie - początek 30 maja :))

Niektóre osoby już  skończyły wyszywać wszystkie myszki, inne są w trakcie wyszywania kolejnej myszki, a ja jeszcze nie zaczęłam, ale... zacznę - za chwilkę :))

Póki co, sięgnęłam (kilka dni temu) po zaniedbane szydełko i zrobiłam dwie łapki, które są przeznaczone dla sympatycznej osoby jako upominek do nowego mieszkania.
Myślę, że będzie podobać się :)

Kolorki dopasowałam do wystroju kuchni - co nieco o nim słyszałam :)

Pierwsza łapka - to słonecznik.
Druga łapka - to cytrynka.


3 komentarze:

  1. Tak sobie przeglądam Twojego bloga i znalazłam te łapki kuchenne... bardzo ciekawe wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - gdy coś zobaczę i mi się spodoba, to gdzieś zostaje w pamięci.
      Te łapki wykonałam bez schematu, tylko na podstawie tego, co zobaczyłam gdzieś w sieci.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2011/06/15 19:11:25
    Łapeczki są cudowne,słonecznik jednak bardziej się mi podoba a myszki napewno pieknie wyjdą.Ale Splociku,chyba powoli,powoli finiszujesz,jesteś i robisz.fajnie.
    -
    mięta,
    2011/06/15 20:24:08
    Fajne łapki kuchenne :-) "Myszki baletniczki, a nie ma Angeliny ? " -to słowa mojej córki ;-)

    Splociku, pisałam do Ciebie kiedyś na gg w sprawie adresu ,ale nie wiem czy odczytałaś wiadomość .
    -
    splocik
    2011/06/15 20:35:27
    Urszula97 - dziękuję :) Powoli, powoli i jeszcze trochę to potrwa.

    Mięta - dziękuję :) Czytałam - dam odpowiedź :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2011/06/15 20:55:55
    Powolutku się rozkręcasz! super! tutaj coś, tam coś i będzie coraz lepiej.


    Anka
    -
    splocik
    2011/06/17 19:56:56
    Hrabina - powolutku, ale ciężko coś mi to idzie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2011/06/18 14:35:50
    Witaj! Bardzo sie ciesze że pomalutku / a po co się spieszyc/ wracasz do świata robótkowego. Powodzenia z myszkami. Łapki slodkie bardzo, słonecznik aż by się chcialo poskubać, Buziaki. Acha ciekawe jak tam delfinki? hihi
    -
    wredula
    2011/06/22 18:10:42
    Śliczne łapki, na pewno się spodobają. Cytrynka jest wręcz apetyczna. A myszki bardzo fajnie się wyszywają, spacerują za igła tanecznym krokiem. Pozdrawiam
    -
    splocik
    2011/06/23 20:54:33
    Gaga1957 - dziękuję :) Przy robótkach można zrelaksować się, ale to jeszcze nie to, co było. Zaczynam myśleć o zaproponowaniu jakiejś zabawy, ale czy będą chętne osoby (?) - tyle zabaw jest w toku...

    Wredula - dziękuję :) Myszkę kończę - pierwszą :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    violetta666
    2011/06/24 23:20:00
    bardzo fajne są te kuchenne łapki :)))
    -
    splocik
    2011/06/26 13:50:02
    Violetta666 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nerula
    2011/06/29 15:18:13
    Twoje łapki są świetne, pomysłowe i bardzo przydatne w kuchni
    -
    splocik
    2011/07/01 13:41:39
    Nerula - dziękuję :) Łapki przydadzą się nowym właścicielkom, a dla siebie jeszcze nic nie wymyśliłam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń