piątek, 24 czerwca 2011

Tańczy pierwsza myszka baletniczka

Pierwsza myszka już tańczy.

Teraz będę wyszywać kolejną, ale nie w kolejności oryginalnej.
Na te dwie myszki mam pomysł i myślę, że z zakończeniem wyszywania tej drugiej pokażę efekt końcowy.

W świecie delfinków robi się tłoczno od  krzyżyków i od podmorskich pływaków.
Ponieważ teraz priorytetem stały się kompleciki wykonywane na drutach, więc delfinki troszeczkę zatrzymały się, ale to, co mam zapiszę w następnej notce.
Szydełko też zaczyna chętniej tańcować z włóczkami i coś powstaje, ale o tym też później napiszę.
W ogóle zaczynam chcieć częściej tu wpadać, ale na razie kończy się na chceniu :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2011/06/24 20:10:54
    To to myszki w kolejce i coś,wracasz powolutku do nas a to ważne.czekam na to coś szydełkowe.
    -
    hrabina.ee
    2011/06/24 21:17:54
    to miło, że chęci są:)) ciekawe co też wymyśliłas dla myszek?

    Anka
    -
    buttonshere
    2011/06/25 08:09:51
    Wow. Mycha prześliczna.
    Zapraszam do siebie na Candy;)
    buttons-here.blogspot.com/
    -
    splocik
    2011/06/26 13:56:41
    Urszula97 - dziękuję za miłe słowa :))

    Hrabina - dziękuję :) Pewnie nie będzie to nic zaskakującego, ale myślę, że pomysł dobry :))

    Buttonshere - dziękuję za słówko i dziękuję za zaproszenie na Candy :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Beata To lubię...
    2011/06/29 12:17:59
    Splociku, od chcenia się zaczyna, a potem znowu wsiąkniesz na dobre ;))) Delfinków nie mogę się doczekać :)))
    -
    splocik
    2011/06/29 14:37:12
    Beata - pewnie masz rację, że najpierw chcenie, a potem będę częściej bywać u siebie i u Was, ale myślę, że wsiąkanie trochę zależy od odwiedzających, bo to niezły napęd. Delfinków i ja nie mogę się doczekać, ale wpadły mi inne prace terminowe i jeszcze parę spraw do załatwienia :))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nerula
    2011/06/29 15:18:58
    Cudna myszka, ciekawa jestem , jak wykorzystasz te hafciki.
    -
    splocik
    2011/07/01 13:43:53
    Nerula - dziękuję :) Pomysł na wykorzystanie myszek, jak pisałam, nie będzie niczym zaskakującym :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2011/07/01 14:14:18
    Witaj! Myszka łbardzo ladna, a Twoje kombinacje "normalka".Ciekawa jestem co tym razem wymyslisz. Dobrze ze nie masz kota bo nie wiem co by bylo. A jak tam aranzacja wnetrz pracami ? Pokazalabys choć jedna sciane. Buziaki.
    -
    splocik
    2011/07/01 15:16:59
    Gaga1957 - dziękuję :) Pomysł niby jest, ale ciągle dojrzewa :)) Kota to ja mam - robótkowego :))))) O aranżacji chwilowo przemilczę, a nie będę pokazywać tych obrazków, które już tutaj są :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń