poniedziałek, 25 listopada 2013

Zabawy SAL - równolegle

Nabrałam ochoty na wyszywanie i zapisałam się do drugiej zabawy SAL - na zaprzyjaźnionym forum - mam nadzieję, że pogoda ze słoneczkiem mi dopisze.
Tam zabawa SAL-owa trwa już od dwóch tygodni, a ja dopiero teraz zamieniłam mulinę z DMC na Ariadnę i mogę zaczynać wyszywać.
Chociaż, jak patrzę na wybrany schemat, to mam ogromną ochotę na zmianę kolorystyki, ale muszę to jeszcze dokładnie przemyśleć.

Zanim jednak podejmę ostateczną decyzję, przygotowane materiały czekają w gotowości do pracy.





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    dendrobium
    2013/11/26 10:24:00
    Splociku, a coś więcej? Zdradzisz co będziesz wyszywała?
    Pozdrawiam
    -
    dana1967
    2013/11/26 16:54:37
    Proszę bardzo jak pięknie, równiutko i grzecznie czekają na robotę:)! Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2013/11/26 19:54:45
    Dendrobium - w następnym wpisie, gdy będę pisać o pocztku wyszywania, pokażę, co będzie moją pracą.

    Dana1967 - Muszą czekać grzecznie - nie mają wyjścia. :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń