wtorek, 3 grudnia 2013

Kolejne wycinankowe kartki

Nadal Wena ze mnie kpi i nie pomaga stworzyć ładniejszych kartek.
W tych tutaj wykorzystałam to, co mam jeszcze w pudełku (już niewiele zostało), a co otrzymałam od Koleżanek z zaprzyjaźnionego forum.

Pocięłam różnie małe arkusze ozdobnego papieru, by te fragmenty zastosować w kilku kartkach, a nie tylko w jednej.
Uzupełniłam dodatkami i napisami.
Trochę biedne te karteczki, ale myślę, że najbardziej liczy się pamięć.

Kartki z bałwankami.



Kartki z aniołkami.




Kartki z ptaszkami.

Kartki z paskiem


Kartki z roślinkami


Mam nadzieję, że choć kilka kartek ładniejszych pozwoli mi Wena zrobić jeszcze w tym roku.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    3nereida
    2013/12/03 17:37:10
    Piękne karteczki ,moimi faworytami są bałwanki
    -
    hrabina.ee
    2013/12/03 19:16:45
    Splociku, karteczki sa urocze. Nie muszą byc aż tak bardzo bogate, żeby być pięknymi. A pamięć, jak mówisz - najważniejsza.

    Anka
    -
    dana1967
    2013/12/03 21:10:57
    karteczki extra, najbardziej podobają mi się te z aniołkami:) Pozdrawiam!
    -
    ABA
    2013/12/04 01:53:24
    Splociku, ale u Ciebie wysyp pięknych skrapkowych karteczek.
    Serdecznie pozdrawiam
    -
    splocik
    2013/12/04 19:31:09
    3nereida - dziękuję :) Ja nie mam faworyta :)

    Hrabino - dziękuję :) Pamięć jest ponad wszystkim...

    Dana1967 - dziękuję :) Mnie też się podobają aniołki :)

    ABA - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewcia116
    2013/12/12 11:10:51
    karteczki rewelka ja się jeszcze nie zabrałam święta mnie zastana buuu

    sprawdź pocztę i odpisz jak możesz buziaki
    -
    ABA
    2013/12/13 19:33:53
    Splociku nie bardzo wierzę, że to ostatnie Twoje kartki w tym roku. Co Ty będziesz robiła przez resztę dni do Nowego Roku? Chyba nie będziesz leżała brzuszkiem do góry? Rób, rób chociażby na Nowy Rok.
    Każdy chętnie oglądnie Twoje nowe, śliczne karteczki.
    cmok, cmok
    -
    splocik
    2013/12/16 07:19:12
    Ewciu - dziękuję :)

    ABA - dziękuję :) Na pewno nie będę się nudziła, bo mam tyle innych rzeczy do zrobienia, że dwie ręce to za mało. :))))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń