wtorek, 4 marca 2014

Na pamiątkę Chrztu - pudełko box

Był ślub i na tę okazję było pudełko ślubne i kartka ślubna.
Potem były Chrzciny i potrzebne było pudełko na tę okazję.

Pomyślałam, pokombinowałam i wyszło mi coś takiego.

Zamknięte pudełko ozdobiłam obrazkiem w serduszku, kokardką i pieczęcią, która ma informację o przeznaczeniu pudełka i datę Chrztu.


Po otwarciu pudełka, na ściankach pojawiają się obrazki i odpowiednie podpisy.
Obrazki można znaleźć na wielu stronach z grafiką dla dzieci, dlatego nie podaję konkretnego źródła.
Niektóre obrazki zmieniły kolorystykę na różową.


Na środku pudełka zamocowany jest aniołek siedzący na serduszku i trzymający mniejsze serduszko.
Za aniołkiem zamocowany jest pierścień oklejony gałązkami, na których przysiadł motylek.
W ów pierścień wsunięty jest związany rulon z treścią życzeń.
W rulonik można też włożyć zwinięte bileciki o odpowiedniej wartości. :)


Pudełko bardzo podobało się... nie tylko ofiarodawcom... , co mnie bardzo ucieszyło.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2014/03/04 18:55:57
    ale ono słodkie, masz cudowne pomysły,
    -
    hrabina.ee
    2014/03/04 21:50:01
    te pudełka mnie niezmiennie zachwycają, sa piękne i zawsze kryja taką niespodziankę! ślicznie Ci wychodzą.

    Anka
    -
    hrabina.ee
    2014/03/04 21:52:04
    o, moderowanie komentarzy! widzę, że coraz więcej osób to wprowadza, albo np. kody do wpisywania. Przyznaję że przy kodach "wysiadam" i odechciewa mi się komentowania.

    Anka
    -
    splocik
    2014/03/04 22:53:29
    Urszula97 - dziękuję. :) Pomysły przychodzą pod wpływem chwili, a inspirowane są tym, co widzę u innych tworzacych piękne pudełka i kartki.

    Hrabino - moderowanie było konieczne - nie lubię tego, ale nic nie dzieje się bez powodu.
    Dziękuję za miłe słowa na temat pudełka. :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dana1967
    2014/03/05 20:09:09
    BOSKIE!!!!!!!
    -
    splocik
    2014/03/05 21:18:55
    Dana1967 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń