niedziela, 6 lipca 2014

Komentarz o numerze

Od jakiegoś czasu moje blogi służą bardziej jako źródło pomocy i inspiracji, a komentowanie pojawia się z rzadka, jednakże dziękuję serdecznie i gorąco za każde słowo komentarza.

Postanowiłam po cichu, nie zdradzając pomysłu, że okrągły, wielotysięczny komentarz zostanie w jakiś sposób wyróżniony i tak się stało...
Osoba, która napisała ten szczególny komentarz otrzymała ode mnie niespodziankę i była to w stu procentach niespodzianka, ponieważ namiary tej osoby są mi znane i nie musiałam pytać o namiary.

Osobą tą okazała się Urszula97, która w obu blogach napisała komentarze i tylko kolejność ich wpisania zdecydowała, w którym blogu pojawił się komentarz z numerem 10 000.
Czy to dużo, czy mało?...

Tym samym drugi komentarz napisany przez Urszulę97, jest komentarzem 10 001. :)
Pewnie pomysł z niespodzianką za szczególny komentarz powróci za jakiś czas...

Urszulo - gratuluję Tobie trafienie w dziesiątkę, taką bardzo szczególną dziesiątkę.
Życzę Tobie i wszystkim takich celnych trafień w różnych sytuacjach życiowych. :)))

Miałam zamiar zrobić coś szczególnego, pod kątem osoby, dla której upominek miał być przeznaczony, ale ręce odmówiły posłuszeństwa i po prostu wykorzystałam drobiazgi, które wykonałam jakiś czas temu "do szuflady". :)
W niespodziance znalazły się: serwetka do ozdoby, serwetka - podkładka pod filiżankę z kawką przy robótce lub czytaniu książki, zakładka do zaznaczenia miejsca przerwania czytania i motylki, które wniosą trochę letniego nastroju.
Niestety nie zrobiłam fotki. 

Zaskoczenie było totalne (już to wiem), a niespodzianka udała się, z czego bardzo się cieszę. :))))))))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2014/07/06 21:06:56
    dziękuję jeszcze raz,
    -
    hrabina.ee
    2014/07/06 21:28:24
    Tobie gratuluję takiego osiągnięcia w komentarzach, a Uli wygranej. widziałam - piękna!

    Anka
    -
    dendrobium
    2014/07/06 23:10:43
    Gratuluję Urszuli otrzymania tak ślicznej serwetki i podkładki, a Tobie Splociku otrzymania, jednak, tak wielu komentarzy
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2014/07/07 15:41:54
    Urszula97 - to ja dziękuję Tobie za wszystkie komentarze (a sporo ich), które napisałaś w obu moich blogach.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/07/07 15:46:32
    Hrabino - dziękuję :)
    Kiedyś komentarzy przybywało sporo w krótkim czasie, a teraz jest więcej blogów i są one ciekawsze - wiem to, ale cieszę się, że mimo to zaglądacie do mnie. To miłe. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2014/07/07 15:55:32
    Dendrobium - dziękuję :)
    Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, byle nie obrażały ani mnie ani nikogo z odwiedzających moje blogi.
    Ta ilość komentarzy jest budująca i jest potwierdzeniem, że moje blogi dla wielu osób są w jakiś sposób ważne.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2014/07/13 21:07:26
    Masz dobrze, bo sama potrafisz piekne pamiąteczki dla nagrodzonych zrobić! :-)))
    Aich radość to z kolei dla Ciebie nagroda!
    -
    splocik
    2014/07/17 10:41:34
    Fusilla - może i mam dobrze, ale chyba tego dobrze mam coraz mniej, bo łapki częściej się buntują :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń