czwartek, 17 lipca 2014

Pudełko box na roczek... z niespodzianką

Jakiś czas temu (gdy jeszcze rączki były sprawne) wykonałam pudełko box, ale nie pisałam o nim, bo impreza urodzinowa z różnych powodów była przekładana, ale teraz już jest po, więc mogę je pokazać.

Koleżanka nabyła takiego porcelanowego aniołka dla swojej wnusi na pamiątkę Jej pierwszego roczku.
Aniołek ma w sukience dziurki w kształcie gwiazdek, a w środku jest światełko, co sprawia, że po włączeniu aniołek ślicznie świeci w ciemności.


Pokazała mi tego aniołka i poprosiła o wykonanie pudełeczka, a ja nie podjęłam wyzwanie.
Wykorzystałam część obrazeczków wydrukowanych do wcześniej wykonanego pudełka.
Na wieczku schowana jest cyferka JEDEN.


Na bocznych ściankach umieściłam zwierzaczki - kotki i pieski, tak lubiane przez dzieci.


Tu wyraźnie widać jedynkę.

Po otwarciu pudełka ukazuje się aniołek i życzenia...


Po zabraniu aniołka pojawia ciąg dalszy życzeń...


Gdy karteczki znajdujące się w środku pudełka złączy się powstaje domek życzeń.
Aby życzenia spełniły się domku pilnują dwie dobre wróżki.





I jeszcze spojrzenia na zewnętrze ścianki pudełka.


Aniołek bardzo spodobał się, a pudełko sprawiło ogromną radość wszystkim oglądającym.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2014/07/17 20:21:47
    Aż mi żal, że mi sie żadne małe dzieciątko nie szykuje! ;-(
    -
    splocik
    2014/07/20 15:44:54
    Fusilla - a może jeszcze o tym nie wiesz??? :)))))))))))))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń