środa, 11 lutego 2015

Zakładka z gwiazdką

Jakoś ostatnio mniej mnie w blogach moich, a to z powodu, że mało się u mnie dzieje, bo ręce kapryśne są.
Mam, co prawda, kilka robótek rozpoczętych, kilka skończonych, ale trudno mi zabrać się za przygotowanie ich do sesji foto.

Żeby nie było bez fotki, to pokażę zakładkę, o której zapomniałam napisać..., chyba skleroza mnie gania. :)))

Zakładek nigdy nie za mało, więc do świątecznej wymianki wykonałam zakładkę z matematycznym haftem i miałam napisać oddzielnie o zakładce i jakoś mi uleciało z pamięci.

Motywem tematycznym stała się gwiazda betlejemska.




Po drugiej stronie zakładki zwykle też coś jest.
Może to być inny hafcik albo jakiś obrazek drukowany albo napis.
I właśnie ten napis może mieć różną treść, w zależności od pomysłu lub od chęci zaskoczenia osoby obdarowanej.
Miałam kilka pomysłów na napis, ale ostatecznie zdecydowałam, że ten będzie chyba najbardziej odpowiedni - CZAS NA RELAKS 





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    daga313
    2015/02/11 16:53:36
    Urocza zakładka. Trzeba przyznać, że ma klasę :) Haft matematyczny zawsze mnie intrygował :)
    Pozdrawiam
    -
    urszula97
    2015/02/11 18:25:29
    śliczna,ale najważniejsze jest że dałaś o sobie znać.Pozdrawiam.
    -
    hrabina.ee
    2015/02/12 10:43:56
    miło, że się ujawniłaś! Zakładka bardzo łądna, nastrojowa i dla obdarowanego na pewno była bardzo miłym zaskoczeniem

    Anka
    -
    splocik
    2015/02/12 15:31:45
    Daga313 - dziękuję :)
    Haft matematyczny jest przyjemny w wykonywaniu - zachęcam do podjęcia próby. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/02/12 15:32:51
    Urszula97 - dziękuję :) Mam nadzieję, że będę częściej pisać.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/02/12 15:36:33
    Hrabino - dziękuję :)
    Zakładka spodobała się osobie obdarowanej, która dużo czyta (często kilka książek w tym samym przedziale czasu) i zakładek potrzebuje też sporo.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    arla1
    2015/02/13 12:54:52
    Zaglądam i zaglądam na Splocik a tu nic. Nareszcie jesteś. Piękny ten hafcik. Zakładki niepowtarzalne. Pozdrawiam Arla

    OdpowiedzUsuń