wtorek, 30 czerwca 2015

Kwitnący czerwiec - w moim ogródku

W czerwcu, w ogródku nadal jest pięknie, bo to kolejny (po maju) miesiąc, w którym następuje ogromna różnorodność kwitnących kwiatków.
Kwitną też moje róże, ale dla nich przygotuję osobny wpis.

Nie będę dziś zanudzać pisaniem, tylko uraczę Was widokiem barw i kształtów moich czerwcowych kwiatów.
Uprzedzam, że fotek jest sporo, więc warto oglądać bez pośpiechu. :)

Większość z nich już przekwitła, ale na zdjęciach nadal będą kwitnące. :)))




















Pięknie wyglądają kropelki wody na płatkach kwiatowych po zroszeniu - jak perełki. :)





Miniaturowy bez japoński.






Biały Clematis ma kilka pączków, ale pokazał tylko jeden kwiatek. 






Pełne kwiaty po przekwitnieniu też są bardzo ozdobne. :)



Ten Clematis jest bladoróżowy z ciemnymi żyłkami.



W tym pierwiosnku zakochałam się i kupiłam go w kwietniu, ale po posadzeniu nie pstryknęłam fotki.
Właśnie powtarza kwitnienie.




Kto wie, co to za roślinka? - ta poniżej. :)))






1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2015/06/30 22:18:29
    Piękne! !!
    -
    splocik
    2015/07/01 08:17:47
    Fusilla - jak miło :) , że podobają się Tobie moje kwiatki :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    mięta
    2015/07/02 13:07:51
    Śliczne kwiaty. Najbardziej podobają mi sie clematisy:) Oj i widzę, że się chyba nie zapisał wcale mój komentarz pod zabawą z dopasowaniem zakładek. Pozdrawiam serdecznie :)
    -
    splocik
    2015/07/02 15:42:03
    Mięta - cieszę się, że moje kwiatki podobają się Tobie. Clematisy słabo kwitły mi w tym roku, ale przynajmniej nie chorowały.
    Dobrze widzisz, że nie widzisz swojego komentarza w zabawie, bo pisałam, że one są ukryte do zakończenia zabawy. Dziś je odsłonię. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2015/07/04 14:55:17
    bajka,kwiaty przepiekne, jednak najbardziej urzekły mnie stare odmiany a może nie stare, sporo z nich wspominam z dziećinstwa,były w domu rodzinnym na ogrodzie,myślałam że wyginęły te roslinki a jednak u Ciebie są,miło było pooglądać.
    -
    splocik
    2015/07/05 10:20:59
    Urszula97 - dziękuję :)
    Te stare odmiany nie wyginęły i są dostępne w ogrodnictwie w postaci nasionek lub sadzonek.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    prababcia_dwa
    2015/08/19 08:43:19
    piękne :)
    -
    splocik
    2015/08/20 15:12:10
    Prababciu-dwa - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń