poniedziałek, 28 grudnia 2015

Jedna odpowiedź

Zadałam dwa razy pytanie dotyczące pewnego hafciku.
Za pierwszym razem haftu było niewiele i były trudności z rozszyfrowaniem, co to takiego, ale po ponowieniu pytania, gdy hafcik był ukończony, odpowiedzi było więcej lecz tylko jedna była prawidłowa.
Tylko Motylek dopatrzyła się w tych iksach zwierzaczka, którego wyszywałam.

Ten zwierzaczek, to lisek, na którego dawno temu trafiłam przypadkiem, przeglądając rosyjskie strony robótkowe.
Schemat wydrukowałam, ale strony nie zapisałam (gapa ze mnie); jak na nią trafię przypadkiem, to tu dodam jej adres.

Na pamiątkę tej mini zgadywanki, Motylek otrzymała frywolitkową zakładkę, jedną z dwóch, którą pokazałam TUTAJ.


A drugim blogu napisałam, w czym tę zakładkę Motylek znalazła. :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość
    2015/12/28 18:02:13
    Sliczna zakladaczeka w slicznych kolorkach. A schemat liska jest tutaj f-picture.net/fp/9774d5de17044e3aaad46781ec10dfd7
    -
    splocik
    2015/12/28 18:12:43
    Gościu - dziękuję za słowo o zakładce i za linka do liska :)
    Mam wrażenie, że ten gość to Ninka - czy mam rację?
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    motylek73
    2015/12/28 22:17:21
    Cieszę się, że udało mi się odgadnąć prawidłowo, a nagrody żadnej się nie spodziewałam - tym bardziej ucieszyła mnie ta przemiła niespodzianka! Dziękuję za śliczną zakładkę!
    Motylek
    -
    splocik
    2015/12/29 07:55:43
    Motylku - miło mi, że niespodziewany upominek sprawił Ci radość. :)
    Nie ogłaszałam żadnej zabawy zgadywanki, bo chciałam, by odpowiedzi były spontaniczne. Myślałam, że więcej osób haftujących trafi na właściwy trop.
    Wyszło inaczej, ale i tak moim zamiarem (cichym) było sprawić radość osobie, która pierwsza poda właściwą odpowiedź.
    Jak widać, warto odpowiadać na "trudne" pytania. :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46
    2015/12/29 13:46:52
    Tak splociku, masz rację to ja, zapomniałam się oznaczyć nickiem w komentarzu :-)
    -
    splocik
    2015/12/29 14:56:14
    Ninko - tak czułam, ale pewna na 100% nie byłam. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń