poniedziałek, 21 grudnia 2015

Szydełkowe łapki i wesołe coś...

A było to tak...

Gdy wyjeżdżałam na wycieczkę, by przetestować urządzenie nawigacyjne, miałam na wszelki wypadek zabrać te łapki ze sobą.
Na wszelki wypadek, gdybym dojechała tam, gdzie dojechałam...
A że należę do tych, co to, gdy zapomną coś wziąć z domu, to nie wracają się po to, jeśli to nie jest aż tak konieczne, więc nie wróciłam i nie zabrałam. :)))
Pomyślałam, że najwyżej wyślę przy najbliższej okazji.

No i teraz nadarzyła się taka okazja, by zrobić (znów) niespodziankę Koleżance.
Wysyłając kartkę świąteczną, dołączyłam do niej to, co było przeznaczone... dla Koleżanki, a ponieważ ma to Ona już u siebie, więc mogę pokazać.

Pokażę tyko łapki, które wykonałam szydełkiem z bawełnianej włóczki.
Łapki są bardzo proste, ale na pewno przydadzą się do chwytania garnków z gorącą potrawą.



A to małe coś, to taka zielona zawieszka - margaretka, która powieszona gdzieś w kuchni będzie miała oko na wszystko.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2015/12/21 15:52:26
    Koleżanka się śmieje z radością do takiej wesołej margerytki! ;-))))))))
    I pięknie dziękuje! :-))))))
    -
    Jadwiga
    2015/12/21 17:42:17
    Cudne te łapki a ta,która ma mieć oko na wszystko rewelacyjna:) Pozdrawiam
    -
    motylek73
    2015/12/21 18:12:24
    Takie łapki zawsze się przydają w kuchni, a ta zawieszka jest po prostu SUPER!
    Motylek
    -
    splocik
    2015/12/21 21:51:47
    Fusilla - a ja się cieszę, że Koleżanka się radośnie śmieje do margaretki. :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/12/21 21:54:40
    Jadwigo - dziękuję :)
    A ta trzecia, to nie łapka, tylko ozdobna zawieszka. Kiedyś zobaczyłam coś w tym stylu w sieci i utkwiło mi w pamięci, że to coś podobnego do margaretki z "urwanymi" kilkoma płatkami.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/12/21 22:00:08
    Motylku - to prawda, przydają się :))
    Zawieszka też spodobała mi się, gdy zobaczyłam ją dawno temu w sieci i dlatego tak utkwiła mi w pamięci.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2015/12/22 08:05:25
    łapek nigdy za dużo i ja co jakis czas je produkuję, a łapkowa ozdoba bardzo pomysłowa, usmiecha się do każdego,
    -
    skrawek tęczy
    2015/12/22 14:58:10
    Wspaniałe łapki! Pozdrawiam:)
    -
    splocik
    2015/12/22 15:04:47
    Urszula97 - masz rację, łapek nigdy nie za dużo.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/12/22 15:06:41
    Skrawku tęczy - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń