czwartek, 1 września 2016

Dołączył dziesiąty koliberek

Do gromadki koliberków dołączył właśnie dziesiąty.

Postanowiłam przyspieszyć zakończenie wyszywania koliberków, bo mam inne plany i nie wszystkie wiążą się z robótkowaniem.
Udało mi się wyszyć do końca sierpnia dziesiątego czyli październikowego koliberka, a teraz planuję wyszyć dwa pozostałe koliberki do połowy września.
Czy mi się to uda?... Zobaczymy...

Oto dziesiąty ptaszek i kwiatki dobrane kolorem do mojej ostatniej wizji tej wyszywanki. 



Para koliberków


Pokaźna gromadka ptaszków - jak widać, brakuje jeszcze dwóch...


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    teresakopec
    2016/09/01 10:56:55
    O jaki piękny.
    Mój kwiatuszek jeszcze nie skończony, dużo nie zostało, może dam radę w sanatorium. Ale jak, mówiłaś, mam tu czas wypełniony po brzegi, więc nie będę obiecywać na kiedy skończę.
    Pozdrawiam i dziękuję za pozdrowienia i życzenia.
    -
    splocik
    2016/09/01 13:53:20
    Teniu - dziękuję :)
    Wiem, co mówię, choć sama w sanatorium nie byłam.
    Znam z opowiadań, jak to czas pobytu jest wypełniony, ale są niewielkie możliwości, by mieć trochę czasu dla siebie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2016/09/01 16:04:06
    Coraz piękniejsze, śliczne ptaszorki.
    -
    fusilla
    2016/09/01 16:12:41
    Mam wrażenie,jakby niektóre ptaszki klocily się ze sobą! Ale to tylko wrażenie!:-) Zawiszczam i talentu do wyszywania i wytrwałości!
    -
    splocik
    2016/09/02 07:25:07
    Urszula97 - dziękuję :)
    Ciągle zastanawiam się, jak je zagospodarować, ale mam jeszcze trochę czasu do namysłu.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/09/02 07:30:27
    Fusilla - chętnie pouczę Cię wyszywania krzyżykami, jesteś zdolną uczennicą, więc nie będzie problemu nawet przez Skype'a. :)))
    Ptaszki nie kłócą się, co najwyżej dyskutują z których kwiatków nektar jest słodszy. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Madzia
    2016/09/02 11:48:34
    Piękne te Twoje koliberki! pozdrawiam ciepło :)
    -
    splocik
    2016/09/02 13:56:43
    Madziu - dziękuję :)
    Moje są one tylko haftowane, pochwała należy się przede wszystkim autorce schematów.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń