wtorek, 17 stycznia 2017

Kuferki i jeszcze coś... z wilkiny

Upominki z papierowej wikliny, to ostatnio specjalność mojego Ktosia. :)

Pod choinką, oprócz innych upominków znalazł się taki kuferek z zawartością.



Część zawartości, to ta bardziej osobista, a część robótkowa robótkowa. :)
Tę robótkową niespodziankę wiadomo jak wykorzystam. :)))
Pewnie przybędzie trochę ozdób frywolitkowych.



Kuferek bez dodatków.


Na urodzinowy upominek, Ktosiu wykonał kufer z pięknym motywem drzewa na przykrywce pudła.
Kufer pomieści sporo drobiazgów, bo jest dość spory - podstawa, to wielkość A4, a wysokość to 20 cm.



W okresie przedświątecznym Ktosiu wykonał szopkę, która została dobrze zapakowana i wysłana pocztą.
Dotarła na czas i w całości, bez najmniejszego uszczerbku.


Zapomniałam zrobić zdjęcia skończonego wystroju, ale zachowały się te przedostatnie.
W wystroju brakuje gwiazdy, anioła i trawki, jak w naszej szopce, która powstała dwa lata temu.



Adresaci byli szopką zachwyceni.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2017/01/17 09:12:19
    Zdolny Twój Ktosiu i pomysłowy,szkatułki,pudełka i szopka cudowna a prezent tez.
    -
    Gość: Elżusia, *.chomiczowka.waw.pl
    2017/01/17 12:40:17
    Gratulacje dla Ktosia,można tylko pozazdrościć takiego talentu.Kuferki prześliczne i szopka też i pamiętam że kiedyś pokazywałaś inne prace z papierowej wikliny.Zadziwi a mnie ,ile pięknych przedmiotów można zrobić ze zwykłych papierowych rurek.Przed świętami uczestniczyłam w króciutkich warsztatach z wikliny ,udało mi się upleść choinkę ,ale na tym poprzestałam bo wyszła mi jakaś krzywa....Bardzo podobają mi się koszyczki a kuferki to już bajka.
    Pozdrawiam Ciebie i Twojego Artystę !
    -
    splocik
    2017/01/17 14:24:58
    Urszula97 - dziękuję :) - przekażę Ktosiowi :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/01/17 14:30:45
    Elżusiu - dziękuję w imieniu Ktosia :)
    Kiedyś pokazywałam inne prace, bo Ktosiu kiedyś robił więcej, teraz ma mniej czasu - samo życie. :)))
    Jednak od czasu do czasu coś tam uplecie.
    Nie przejmuj się krzywą choinką, widziałam specjalnie wykrzywione, a z zakrzywionej choinki widziałam zrobioną czapkę mikołajkową.
    Jeśli chwyciłaś o co chodzi w tej wiklinie, to nie zrażaj się pierwszymi krzywymi próbami, wszak ćwiczenie czyni mistrza. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2017/01/17 15:34:15
    Bardzo praktyczne te kuferki, przynajmniej można do nich trochę drobiazgów zapakowac, które normalnie w szafach przeszkadzają, a tak sobie siedzą w kuferkach czekając na stosowną okazję, gdy będa znowu potrzebne! :-))))
    -
    splocik
    2017/01/17 17:48:58
    Fusilla - jak Ty dobrze wiesz, o co chodzi z tymi drobiazgami :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    teresakopec
    2017/01/17 18:31:42
    Świetne kuferki i super szopka. Zdolny ten Ktoś.
    Pozdrawiam.
    -
    splocik
    2017/01/17 19:25:40
    Teniu - dziękuję w imieniu Ktosia :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    daga313
    2017/01/17 19:43:34
    Szopka jest prześliczna, tak samo jak kuferki. Śliczności :)
    -
    motylek73
    2017/01/18 05:35:02
    Wcale się nie dziwię, że adresaci byli zachwyceni! Ja też jestem a przecież zdjęcia na pewno nie oddają właściwie całego piękna i szopki i kuferków!
    BRAWO!!!

    Motylek
    -
    splocik
    2017/01/18 07:37:31
    Daga313 - dziękuję w imieniu Ktosia :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/01/18 07:39:02
    Motylku - dziękuję w imieniu Ktosia :)
    Masz rację, w realu są o wiele ładniejsze.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    arla1
    2017/01/18 11:41:37
    Wszystko prześliczne, :)
    -
    splocik
    2017/01/18 14:16:38
    Arla1 - dziękuję w imieniu Ktosia :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń