poniedziałek, 9 stycznia 2017

Podsumowania 2016 nie będzie

Rok 2016 był dla mnie mało robótkowy i mało blogowy.

Był moment, gdy (czytając w różnych blogach) pomyślałam o zrobieniu podsumowania tego roku, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że w 2016 roku tak mało działo się w moich robótkach i tak rzadko pisałam, że nie ma co podsumowywać.
Bo co tu podsumowywać - dwie większe prace (cztery pory roku i koliberki), które zajęły mi prawie rok czekają na wykończenie i oprawienie oraz kilka pomniejszych robótek, w tym frywolitkowe drobiazgi.
Jakoś nie po drodze było mi z blogowaniem własnym mimo sporej ilości fotek przygotowanych do opisania, za to często podziwiałam mimo, że nie zawsze komentowałam piękne dzieła wykonywane przez robótkujące blogerki, które są w moich zakładkach.

Trudno przewidzieć, co będzie z moim blogowaniem i robótkowaniem w 2017 roku.
Chęci są, pomysły są, a jak będzie z realizacją... czas pokaże - mało optymistyczne to widzę.

Chętnie zorganizowałabym zabawę "W CIEMNO", ale pewnie skończy się na chęciach chyba, że pod tym wpisem pojawi się kilka osób chętnych do tajemniczej przygody.

Wszystkim robótkującym życzę udanego roku pod każdym względem, a szczególnie pod względem realizacji pomysłów robótkowych.

Dziękuję, że jesteście, że do mnie zaglądacie i czasami zostawicie kilka słów komentarza.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2017/01/09 09:50:40
    nie frywolitka,szydełko,druty lub mały hafcik to się piszę,pozdrawiam.
    -
    Gość: Dana, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2017/01/09 10:43:54
    Życzę kreatywnych pomysłów. Pozdrawiam serdecznie :)
    -
    splocik
    2017/01/09 13:42:08
    Urszula97 - myślałam o hafciku :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/01/09 13:42:42
    Dana - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    motylek73
    2017/01/09 18:12:13
    Splociku - na szczescie nie ma przymusu podsumowywania minionego roku! Ja akurat w tym roku mialam ochote pochwalic sie tym, ze schudlam bo to dla mnie OGROMNE osiagniecie, ale w minionych latach raczej sie nie wyrywalam do podsumowan.
    Pozdrawiam Cie cieplo i serdecznie,
    Motylek
    -
    splocik
    2017/01/09 19:54:26
    Motylku - ja też w poprzednich latach nie robiłam podsumowania, chyba że to na dziesięciolecie blogowania, ale to nie było robótkowe podsumowanie.
    Teraz po prostu czytając u innych podsumowania roku, zastanowiłam się, czy nie zrobić podobnie.
    Twoje osiągnięcie, to super sprawa - napisałam Ci w komentarzu. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: El., *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/01/09 20:33:29
    Jak pisałam wcześniej (w poście o ewentualnej zabawie), mam opory przed podejmowaniem się udziału w ciemno. Mimo braku czasu powolutku systematycznie coś robię, więc mały hafcik też się zmieści.
    Ale przy niespodziance może się zdarzyć, że wzór nie spodoba mi się i nie chciałabym zmuszać się do niechcianej robótki.

    A może rozważ wersję pokazania wzoru, a później etapami udostępniania schematu uczestniczkom zabawy. Jeśli miałoby być kilka obrazków to można pokazać pierwszy i wtedy wiemy w jakim stylu jest wzór i czy nam odpowiada. Różne są gusta i nie zawsze wszystkim podoba się to samo.

    Pozdrawiam szczególnie ciepło w tym mroźnym czasie :)
    -
    splocik
    2017/01/09 21:55:40
    El - pamiętam, co pisałaś poprzednim razem - wezmę to pod uwagę :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń