sobota, 26 listopada 2016

Skończone kreskowanie jesieni i zimy

Skończyłam konturowanie jesieni i zimy.
Zdążyłam przed okresem świątecznym, gdy narasta mnóstwo innych prac.

Teraz ostatnie pory roku, jak dwie pierwsze, nabrały wyrazu po okonturowaniu.

Jesień...
 Zima...

No i mam już wyszyty cały komplet,...


ale pozostało jeszcze pranie, prasowanie i oprawa.
Z tą oprawą mam pewien problem, bo dotychczas nie znalazłam odpowiednich ramek.
Mam nadzieję, że obrazki długo nie poleżą w szufladzie... i ramki się znajdą... i oprawa będzie odpowiednia.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2016/11/26 19:30:00
    Piękny zestaw,okonturowanie zrobiło swoje,pozdrawiam.
    -
    splocik
    2016/11/26 20:57:42
    Urszula97 - dziękuję :)
    Konturowanie zawsze dodaje wyrazistości.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    El
    2016/11/27 23:15:02
    Hafciki pięknie wyglądają :)
    Ciekawa jestem jaką masz koncepcję z ramkami.
    Pozdrawiam :)
    -
    splocik
    2016/11/28 07:19:51
    El - dziękuję :)
    Mam trzy pomysły, ale nie wiem, który zwycięży.
    Wszystko zależy od ramek, jakie uda mi się kupić - gotowe, ponieważ robione wychodzą za drogo.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń