środa, 18 października 2017

Kwiatek niepozorny nr 6

Ten niepozorny kwiatek kończy serię.
Wyszyłam go częściowo jeszcze przed końcem lata, ale musiałam odłożyć haftowanie, bo wypadło mi coś ważniejszego do zrobienia.
Tak sobie hafcik poleżał i teraz doczekał się finału.

Kwiatek, który wyszyłam jako ostatni z serii kwiatków niepozornych.
Roślina tak kwitnąca nosi nazwę Skabioza, znana jest także pod nazwą Driakiew.
Kolor kwiatów może być od białego poprzez żółty, czerwony i ciemnopurpurowy do niebieskiego, w zależności od gatunku, a jest ich około 80.

Mój kwiatek ma takie kolory.


Pozostało mi pomyśleć nad zagospodarowaniem.
Mam różne ramki, ale czy będą pasować wielkością?
Jeśli ramki okażą się nietrafione, to pomyślę o innym zagospodarowaniu.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2017/10/19 09:04:47
    Kolejny piękniś,ale się znasz na kwiatach,pierwszy raz takie nazwy słyszę.
    -
    splocik
    2017/10/19 16:52:11
    Urszula97 - dziękuję :)
    To nie tak, na kwiatkach się znam, gdy o nich poczytam.
    Ta pierwsza nazwa była przy schemacie, a ta druga pojawiła się, gdy sieci wyszukałam coś na temat tej roślinki, bo też jej nie znałam z nazwy, a z widzenia owszem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń