czwartek, 26 października 2017

Na chwilę... powrót do finału zabawy - upominki

Na chwilkę wrócę do finału zabawy Swobodne haftowanie.
Tak, jak pisałam, sześć osób dotarło do finału i w związku z tym postanowiłam przygotować niespodzianki dla całej szóstki.

Ponieważ wszystkie przesyłki dotarły już do celu, mogę o niespodziankach - upominkach napisać.
Każda uczestniczka otrzymała frywolitkową zakładkę oraz poduszeczkę do przywieszenia w uchu nożyczek.

Zakładek nie pokażę, ponieważ przed zapakowaniem nie zrobiłam im fotki, ale ja fotkach z niespodziankami częściowo je widać.
Zakładki po prostu wybrałam z tych, które miałam w szufladzie i dołączyłam do poduszeczek.
Natomiast poduszeczki wykonałam konkretnie dla danej osoby.
Z powodu światła, fotki nie wyszły wyraźnie.


Każda poduszeczka po drugiej stronie ma literę, ale pokaże tylko trzy, pozostałe są w tym samym stylu.




Ciekawostką i innowacją w tych poduszeczkach jest to, że tuż pod łańcuszkiem do zawieszenia,
umieściłam w poduszeczce mały, ale mocny magnesik, który może być pomocny w łapaniu igły, gdy ona spadnie.
Dla zobrazowania siły magnesu zrobiłam poniższe fotki.



Oprócz czegoś dla dobrego nastroju (kawka, herbatka, słodki drobiazg), do niespodzianek załączyłam przydasie zgodnie z zainteresowaniami poszczególnych osób.

Dla szydełkujących - kordonki nici białych, cieniowanych
Dla szyjących - tkaniny jednobarwne i z wzorkami,
Dla dekupażujących - serwetki z widokiem lub kwiatkami,
Dla kartkujących - kawałki tapet o różnych teksturach i karteczki z wzorkami, tasiemki ozdobne.



Dla robiących na drutach - włóczki.



Wszystkie w swoich niespodziankach znalazły tasiemki, koraliki i jeszcze jakieś drobiazgi 
przydatne do wykończenia zakładek, zawieszek, a nawet kartek.



Mam nadzieję, że niespodzianki - upominki spodobały się, a przydasie naprawdę przydadzą się. :))

Jeszcze raz bardzo dziękuję, wszystkim uczestniczkom za udział  zabawie i wspólnym haftowaniu ornamentów.

*****

Niebawem ogłoszę kolejną zabawę na trochę innych zasadach i już zapraszam, zaglądajcie i nabierajcie ochoty.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    teresakopec
    2017/10/26 15:06:33
    Splociku, jeszcze raz dziękuję za wspaniałą niespodziankę, wszystko śliczne i przydatne.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i czekam na nową zabawę.
    O mojej niespodziance napisałam tu kuchniaipasja.blox.pl/2017/10/Niespodzianka.html
    -
    Gość: , *.hfc.comcastbusiness.net
    2017/10/26 18:56:47
    Oj widze, ze osoby, ktore wziely udzial w zabawie zostaly przez Ciebie Splociku BARDZO HOJNIE wynagrodzone!
    Fantastyczne nagrody!
    Pozdrawiam cieplo,
    Motylek
    -
    splocik
    2017/10/26 19:57:10
    Teresakopec - cieszę się, że niespodzianka okazała się trafiona i przydatna.
    Fajnie było bawić się razem. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/10/26 20:00:27
    Motylku - znasz mnie i wiesz, że lubię sprawiać niespodzianki, w których dzielę się tym, co mam i tym, co sama wytworzę.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2017/10/26 20:02:57
    Oczywiście prezenciki do mnie dotarły. Dziękuję jeszcze raz splociku za wspolną zabawę. Nie tylko tutaj, ale i na moim blogu krzyzykikoszyki.blogspot.com/2017/10/dzis-chce-pokazac-efekt-udziau-w.html
    -
    splocik
    2017/10/26 20:59:32
    Ninko - ja również dziękuję za wspólne haftowanie :)
    Cieszę się, że przesyłka dotarła i przyda się jej zawartość.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dendrobium
    2017/10/27 23:23:59
    Splociku, bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za prezenty, zwłaszcza te wykonane przez Ciebie. Są wspaniałe. Zestawy pozostałych dziewczyn też robią wrażenie
    Dziękuję raz jeszcze i za zabawę, i nagrodę!!!!
    -
    urszula97
    2017/10/28 15:05:45
    Cudownie,biorący udział chyba nie miały pojęcia jaka na nich czeka nagroda,pieknie.Pozdrawiam.
    -
    Gość: El., *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/10/28 17:18:20
    I ja dostałam :)
    Splociku - jeszcze raz wielkie dzięki za całą zabawę i przemiłą niespodziankę od serca.
    Wpis o tym na moim blogu: z-mojego-swiata.blogspot.com/2017/10/niespodzianka.html
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    PS. Zajrzyj do poczty.
    -
    splocik
    2017/10/28 20:21:57
    Dendrobium - ja także dziękuję Tobie za udział w zabawie wspólnego haftowania.
    Cieszę się, że niespodzianka spodobała się.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/10/28 20:23:32
    Urszula97 - uczestniczki nie miału pojęcia, co ich czeka po zakończeniu zabawy i właśnie na tym polega niespodzianka i sprawianie radości.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/10/28 20:27:02
    El - miło mi, że bawiłaś się z nami w haftowanie ornamentów.
    Byłam bardzo mile zaskoczona pomysłami wykorzystania wyszywanek.
    Mam nadzieję, że w kolejnej zabawie także weźmiesz udział.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: mięta, *.dynamic.mm.pl
    2017/10/31 19:23:36
    Dziękuję raz jeszcze za niespodziankowy prezent:) I pozwolę sobie skraść zdjęcie,którę umieszcze u siebie w notce.Ponieważ nie pochwaliłam się niespodzianka z braku zdjęcia.Niestety nie umiem robić zdjeć telefonem gdy nie ma słońca. Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2017/10/31 20:27:44
    Mięta - miło mi, że niespodzianka spodobała się, a przydasie przydadzą się na różności. :))) W zasadzie najpierw się pyta, a potem "pożycza" do swojej noki, ale wyjątkowo się nie mam nic przeciwko, bo jednak zasygnalizowałaś mi. :))) Jak poćwiczysz robienie fotek bez słońca, to pewnie nabierzesz wprawy... z czasem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń