wtorek, 24 kwietnia 2018

Kartka z aniołkiem na bombce

Jak sobie założyłam, tak staram się wykonać jedną kartkę na zimowe Święta w ramach zabawy u Xgalaktyki.
Do wykonania kwietniowej kartki wykorzystałam jedną z bombek wyszytych w zabawie Raeszki - "Bombkujemy przez cały rok  II edycja".

Historia bombki jest taka...
Wyszyłam ją za wcześnie, ponieważ wydruk czerwcowych bombek zawieruszył mi się między bombki marcowe.
Aniołka wyszyłam jako pierwszego i odłożyłam na bok zapominając, że musi on poczekać na swoją kolej, czyli na czerwiec, by zaprezentować się z bombkami czerwcowymi.
Teraz, w natłoku różnych spraw, nie pamiętając o tym, co wyżej, wykorzystałam hafcik do wykonania kartki i... dopiero nastąpiło olśnienie, że to nie ten czas na tę bombkę.


Ostatnio tak mam, że wszystko robię na ostatni moment, więc i ta kartka jest jeszcze ciepła, klej schnie, a ja spieszę zgłosić ją u Xgalaktyki.


16 komentarzy:

  1. Kartka cudowna,aniołeczek taki słodki,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie skomponowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka aniołek jest uroczy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki aniołek.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń