czwartek, 5 kwietnia 2018

Spóźniony wpis o spóźnionych kartkach.

Ostatnio brakuje mi czasu na wszystko...
Na pisanie, na komentowanie (chociaż zaglądam tu i tam), na realizację różnych planów robótkowych...
Jeśli coś należy wykonać w danym terminie (zabawy), to robię to dosłownie na ostatni moment.
Mam jednak nadzieję, że niebawem dojdę ze wszystkim do ładu i zacznę funkcjonować normalnie.

Z drugiej strony zaczyna się robić cieplej i normalniej pogodowo, więc zaczną się porządki wiosenne w ogródku.
W związku z tym, może będzie jak dawniej, gdy miałam mniej czasu i zdążałam ze wszystkim. Zawsze wtedy mówiłam tak: "im mam mniej czasu, tym mam go więcej", bo faktycznie tak się działo, że mając mnóstwo obowiązków jakoś miałam czas na wszystko.
Teraz, gdy obowiązków jest mniej, a czasu wolnego więcej, to jakoś dziwnie ciągle mi go brakuje.

A to jest dowód, że o pewnych moich poczynaniach będę przez jakiś czas pisać z opóźnieniem, bo ciągle coś robię i fotki też, ale z pisaniem jest już trochę gorzej.
Postaram się jednak i przynajmniej raz na tydzień napiszę.

Poniższe kartki wykonałam w różnym czasie, o czym świadczą same fotki.

Tę kartkę wykonałam pod koniec zeszłego roku.
 Ta kartka powstała na początku tego roku.
Te dwie zrobiłam w połowie lutego i jedną wysłałam za Ocean z myślą, że dojdzie na czas, jak to zawsze miało miejsce. Jednak tym razem coś nie zadziałało i kartka doszła z opóźnieniem. No, ale jak to się mówi... najważniejsze, że doszła.
 Ta kartka jeszcze nie znalazła swojej adresatki, ale pewnie długo już nie poczeka.


4 komentarze:

  1. A ja tez ostatnio mam problem z wyrabianiem sie na czas z tym i owym, a jeden wpis czekal i czekal az sie za niego zabbiore BARDZO dlugo, ale juz jest!
    Bardzo ladne te karteczki - wszystkie!
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylku - dziękuję :)
    Zajrzę na pewno :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczera prawda, jak chodzę do pracy to zawsze więcej zrobię w domu, jak mam z jakiegoś powodu wolne, to z niczym się nie wyrabiam :)
    Bardzo fajne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Czyli z tym czasem, to... samo życie :)))))))))))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń