sobota, 27 października 2018

Fotograficzny alfabet i litera W - ha ha ha

Ha ha ha :)
Uśmiałam się niesamowicie, gdy ujrzałam propozycje Czarnej damy w zabawie Fotograficzny alfabet z literą W, bo... o mały włos miałabym wszystkie trafienia.
Moja ostatnia kondycja i różne takie sprawy sprawiły, że odłożyłam wszystkie przygotowane propozycje, które były dokładnie takie, jak u Czarnej damy i zaproponowałam coś innego.
Wiem, że teraz mogę pisać wszystko, ale tak było faktycznie - chcecie wierzcie, chcecie - nie wierzcie... :) Jedynie Ktosiu widział, co miałam przygotowane.
Sama nie wiem jak i dlaczego, i co myślałam zmieniając te fotki, ale ostatecznie źle nie wyszło, ponieważ udało mi się uniknąć powtórzeń. :)

Czarna dama zaproponowała: winogrono, wrzos, wazon, wiadukt, a ja mając już wybrane zdjęcia (poczekają teraz na inną okazję), zmieniłam je na takie:

1. Jedzenie - Warzywa
Kilkanaście lat temu, na poprzedniej działce wyhodowaliśmy takie warzywa.
Najbardziej zaskoczyła mnie wielkość cebuli, która konkurowała z dość dużym burakiem. :)


2. Flora/fauna - Wężownica
Kiedyś miałam wężownicę taką, jak na fotce i taką o liściach okrągłych, ale pożegnałam się z nią, jak z wieloma kwiatami, gdy walka z ziemiórkami (takimi małymi szkodnikami) nie dała efektów.


3. W domu - Wsuwka
Ta wsuwka jest u mnie od dawna i już dokładnie nie pamiętam w jakich okolicznościach trafiła w moje ręce, ale podoba mi się i tak sobie siedzi ten motylek między książkami.
 

4. Na ulicy - Wysepka
Wysepek na ulicach jest wiele i są na wielu moich zdjęciach, ale nie na wszystkim robiłam fotki z góry, z miejsca położonego wysoko nad jezdnią, jak w tym przypadku.
Zabawne jest to, że ta wysepka jest nieopodal wiaduktu. :)))
 

Udało mi się jednak to, że w tym zadaniu nie uzyskałam ani plusów, ani minusów. :)))

Baner zabawy

6 komentarzy:

  1. Ładna wsuwka, ciekawy kształt wysepki.
    Fajna ta zabawa.
    Pozdrawiam jesiennie,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, a drugi raz trafić w komplet moich zdjęć to by była nie lada sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - to była by sztuka, ale udało mi się to, o czym wcześniej pisałam.
      Tak wybrałam zdjęcia, że nie trafiłam w Twoje, ale też nie trafiłam w propozycje innych i tym sposobem moje konto przy tej literze nie ma ani minusów ani plusów. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Haha to faktycznie porobiło się. Twoje typy nie mniej jednak ciekawe i jakieś tam punkty na pewno wpadły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dendrobium - moja tabelka z punktami nie zawiera ani plusów ani minusów, ale czyste punkty za zadanie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń