niedziela, 28 kwietnia 2019

Podziękowania poświątecznie

Przed Świętami i tuż po nich, w mojej skrzynce pojawiły się przesyłki.
Były to przede wszystkim kartki z życzeniami, ale były także niespodzianki, które zawsze sprawiają dodatkową radość.

Bardzo gorąco dziękuję za wszystkie życzenia, które przyleciały do mnie drogą tradycyjną, ale także dziękuję za te, które dotarły innymi drogami. 

Tradycyjnie, dziękując, kartki i niespodzianki przedstawiam alfabetycznie.

Za te kartki dziękuję osobno.




Fuscila dorzuciła kilka ananasowych jajeczek wykonanych szydełkiem - dziękuję dodatkowo.  :)




Od Motylka przyleciała całkiem nietypowa kartka - na pisankach są uśmiechnięte buzie Motylka i dzieci.


Ninka do kartki dołączyła zdekupażowany pojemniczek na oliwę - dziękuję dodatkowo. :)






Od Przyjaciół dotarł również koszyczek, a w nim kurka, kurczaczek i słodkie jajeczka - dziękuję dodatkowo. :)





W sesji zdjęciowej kartek pomagały mi kokoszki i zajączki. :)))
Zajączki wykonałam kilka lat temu, według schematu podanego przez Donię.
Natomiast instrukcje robienia kokoszek wykonałam 10 lat temu, a opisałam TUTAJ oraz TUTAJ i od tamtego czasu kurki cieszą się bardzo dużym powodzeniem.
Instrukcje pojawiły się w wielu miejscach sieci bez mojej zgody - to przykre..., ale mimo to, znaczna liczba osób woli korzystać z moich notatek - za to bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz