poniedziałek, 16 września 2019

Wrzesień w paski z paletą kolorów

Ania rozkręciła kolejny etap zabawy Z paletą kolorów, tym razem z dopiskiem Jesień i zima.
Wrześniowa kartka z paletą kolorów ma być wzbogacona o paski.
Sprawdziłam co mam w pudełku i okazało się, że z zabawy bombkowania u Raeszli mam dwa hafciki, które mają paski, ale nie zaszkodzi dodać jeszcze trochę pasków do tła kartek.

W tym miesiącu zrobiłam tylko dwie kartki, bo jakoś nie mam nastroju, ale dobre i dwie.

Kartka ze świąteczną skarpetką w paski.  
Kolory z palety to: biały, nieco żółtego, czerwonego i zielonego, granatowy i odrobina czarnego.
Ten granatowy kolor wygląda jak niebieski, ale to aparat tak działa. :)


Ta sama kartka na innym tle.



Kartka z Mikołajkiem w czapce w paski.
Kolory z palety to: biały, żółty,czerwony, trochę zielonego, granatowy i odrobina czarnego.


Ta sama kartka na innym tle.

Jeszcze wspólna fotka do trzech zabaw...


- dla Ani
- dla Xgalaktyki


- dla Igiełki

30 komentarzy:

  1. Super karteczki ,bardzo mi się podoba hafcik z Mikołajkiem.Ja wszystkie resztki ,nieoznakowane mulin wyrzuciłam po tym jak zafarbował mi kolor czerwony na kwadraciku i musiałam po raz drugi wyszywać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Miałam kiedyś więcej resztek nieoznakowanych, ale zasiliłam kółko dla dzieci prowadzone przez jedną z blogerek. :)
      Teraz wykorzystuję resztki ze starą numeracją Ariadny oraz resztki z kiedyś kupionych kilku kolorów DMC i Ahchor - tych mulin zwykle nie używam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. O! Jak Ci zawiszczam tego wzmożenia haftowego!!!!
    Na mnie jakaś niemożność padła i trzyma się dobrze, a przecież o tej porze już przynajmniej wiedziałam, co na grudniowe kartki pójdzie! A teraz zero inspiracji! Ech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscila - oj tam, nie zawiszczaj, tylko bierz się do roboty. :)
      Zajrzyj do Xgalaktyki, tam jest sporo inspiracji przy okazji tej zabawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne karteczki. Widzę,że kompletujesz zapasik i święta Cie nie zaskoczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Kompletuję i jestem z tego zadowolona, bo potem będzie, jak znalazł. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Karteczki - urocze.
    Ty bierzresz udział w zabawie "wymiatamy resztki" a ja od lat usiłuję pozbywać się włóczkowych zapasów i resztek dziergając. Póki co, marnie mi idzie...

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Od kilku lat nie robię na drutach i zapasów jeszcze trochę mam. Pewnie komuś sprezentuję. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. ale śliczny ten mikołaj, skarpeta też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękne paseczki U Ciebie, bardzo udane kartki. Zresztą hafty zawsze wyglądają rewelacyjnie na kartkach.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Hafty są same w sobie ozdobą kartki i niewiele potrzebują dodatków.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne karteczki, jak to dobrze mieć szuflade z hafcikami,
    Przy okazji 3 zabawy zaspokoiłaś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - dziękuję :)
      Często robię "do szuflady", a hafciki tam wędrujące czekają na swój czas. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Cudeńka stworzyłaś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki wykorzystałaś i powstały śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki śliczne ale Mikołaj zachwyca:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała wybrać jedną z tych dwóch karteczek, to chyba nie dałabym rady.
    Obie są naprawdę ślicznie i świetnie je oprawiłaś Kochana :)
    Uściski i serdeczności zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń