środa, 7 października 2020

Fioletowy wrzos z kokardą

W październikowym zadaniu, w zabawie Kartki przez cały rok, Ania zestawiła niby proste wytyczne, bo kolor fioletowy, kwiat wrzosu i na dodatek kokarda.
 
Wytyczne proste, ale znalezienie wzoru do wyhaftowania wrzosu, już takie proste nie było. 
Szukając najczęściej spotykałam lawendy, bardzo podobne do wrzosów. 
Szukałam, szukałam i... znalazłam. :)

Wzór ma sporo pojedynczych krzyżyków w odcieniach fioletu, a także w odcieniach zieleni.
Zatem trochę się nagimnastykowałam przy tym hafcie, który mieści się w kwadracie 55x55 krzyżyków.
Baza kartki jest zielona, a na tło dla haftu zastosowałam jasnofioletowy kartonik ozdobny z połyskującymi falami. 
 

Tam, gdzie umieściłam kokardę, przeważają zielone gałązki wrzosu i aż prosiło się, by to miejsce wypełnić dodatkiem.

Jaszcze zbliżenie na haft i kolory.


Kartkę posyłam do zabawy u Ani.


Kolory dopasowywałam sama, bo wzór przygotowany jest na DMC.
Jako, że w przewadze wykorzystałam reszki mulin, to wysyłam kartkę także do Igiełki.
 

38 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. Nigdy sama nie szukałam wzoru wrzosu i nie przypuszczałam, że tak o niego trudno. Twój wrzosik piękny, a kokardka pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta Igiełko - dziękuję :)
      Są czasami tematy, do których trudno znaleźć wzór.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Jak żywy!
    Tylko w przyrodzie kokardki by nie było!
    🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      W naturze czasami można do kwiatka kokardkę przywiązać. -:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładna karteczka.
    Rzeczywiście w tym miesiącu problemem było znalezienie wzoru nadającego się na kartkę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Ano nie było łatwo. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Co ja się naszukałam wzoru z wrzosami nie pytaj. Znalazłam ale ma taką pikselozę, że chyba go będę cały miesiąc wyszywać :-)
    Twoja kartka cudna a hafcik wyszedł obłędnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ha! :) Sama sobie zgotowałaś takie zadanie, ale ja z moimi przysłowiami mam podobnie.
      Ciekawe, czy wyszywasz ten wzór, który ja sobie odpuściłam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przede wszystkim brawa za wytrwałość: co ja się naszukałam, a i tak nie znalazłam.;) Śliczny haft i świetna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Może jeszcze coś znajdziesz. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękny hafcik /uwielbiam wrzosy/ale napracowałaś się z tym wzorkiem.Kokardka ładnie uzupełnia całość.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Jestem uparta jak... Koziorożec. -:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. piękny haft z kwiatem wrzosu, bardzo je lubię. Pięknie wygląda takie całe wrzosowe pole :) Kokardka pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszli, kokardka też zrobiła swoje.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Splociku, bardzo mi się ta kartka podoba, wrzos tak pięknie się prezentuje i ta mała kokardka znalazła swoje idealne miejsce.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Długo kombinowałam co zrobić z kokardką, ale ostatecznie ten pomysł przeważył. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo ładny haft i dzięki niemu ładna karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i oryginalna kartka! Kokardka w idealnym miejscu się znalazła :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Kokardka miała być mniejsza, ale mam palce za sztywne do drobiazgów. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Piękny wzorek znalazłaś i powstał cudny haft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Śliczna kartka z haftowanym wrzosem. Też szukałam wzoru
    na wrzosy ale nie znalazłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyhaftowałaś te drobniutkie kwiatuszki wrzosowe. Kartka wygląda super. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wzorek znalazłaś. Pięknie się prezentuje po wyhaftowaniu i właśnie na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Mówią, że kto szuka, ten znajdzie i mnie się udało. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Fajna kartka :) Wrzosik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam haftowane kwiaty... cudowna kartka 😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria zamka - dziękuję :)
      Haftowane kwiaty mają jakąś magię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. O WOW ale cudny hafcik :) i jak wypracowany, BRAWO!! Śliczna kartka z nim wyszła :)

    OdpowiedzUsuń